۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۹۵۵۶۳
معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری:

عمران و آبادانی از دستاوردهای مهم انقلاب است

عمران و آبادانی از دستاوردهای مهم انقلاب است
جمالی پور گفت: به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ده ها طرح در شهرری افتتاح و یا کلنگ می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، امروز به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در جمع اصحاب رسانه در سالن جلسات فرمانداری گفت: انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری جشن چهل سالگی خود است.

وی افزود: امید که چهل سالگی انقلاب همراه با توسعه و پیشرفت و پرهیز از اختلافات مخرب حزبی و جناحی باشد و شاهد تقویت وحدت در کشور باشیم.

‌جمالی پور ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول این جهل سال شاهد توطئه های مختلفی از سوی دشمنان بود اما با این وجود می توان گفت حرکت انقلاب اسلامی حرکتی عظیم بوده و در طول این چهاردهه اتفاقات بزرگی در کشور رقم خورده است.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه بیان داشت: همه کشورهای دنیا در مسیر پیشرفت و توسعه حتما به یک منبع و قدرت بزرگ وصل می شوند و از منافع مالی آن قدرتها استفاده می کنند اما انقلاب اسلامی در این چهل سال با شعار نه شرقی و نه غربی تنها به داشته های خود که مردم هستند تکیه کرد و به پیشرفت دست یافته است.

وی با بیان اینکه عمران شهری و روستایی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با دوران طاغوت به هیچ عنوان قابل قیاس نیست، ابراز کرد: خدمات دولت ها در ادوار مختلف با وجود همه سختی ها و تحریم ها بسیار قابل توجه بوده است.

‌جمالی پور با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب در عرصه علمی و فناوری، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف علمی پیشرفت های قابل توجهی داشته و امروز جمهوری اسلامی ایران در زمره کشورهای برتر علمی جهان محسوب می شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری دستاوردهای انقلاب اسلامی را امید بخش برای مردم ایران دانست و ابراز داشت: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن ما امسال شاهد اتفاقات خوبی در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و در شهرری هستیم.

وی ادامه داد: با همه سختی ها، تخصیص اعتبارات روستایی و عمرانی زمینه رشد و آبادانی را در شهرری فراهم آورد که می توان به بهره برداری درمانگاه حسن آباد، کنگ زنی بیمارستان هفت تیر، کلنگ زنی مجتمع انبارهای چنبورک و بهره برداری و یا کلنگ زنی ده ها طرح دیگر به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نام برد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات