۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۹۵۵۷۶
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی مطرح کرد؛

بی توجهی دولتمردان به دغدغه های اعضای جامعه مدرسین برای حل مشکل مردم

بی توجهی دولتمردان به دغدغه های اعضای جامعه مدرسین برای حل مشکل مردم
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه اعضای جامعه مدرسین همواره مشکلات مردم را به مسؤولان تذکر می دهند، گفت: گوش شنوایی برای شنیدن مشكلات مردم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز در دوازدهمین گردهمایی مبلغان خواهر كه در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینكه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: انقلاب شكوهمند ما علیرغم توطئه های دشمن امروز به چهل سالگی خود رسیده است.

وی با اشاره به اینكه ما در جنگ تحمیلی در برابر كل جهان ایستادگی كرده و از انقلاب خود دفاع كردیم، اظهار داشت: دشمن به وضوح مشاهده كرد كه در جنگ سخت نمی تواند كار به جایی ببرد، از این جهت سراغ جنگ نرم رفت تا از این طریق انقلاب اسلامی را زمین گیر كند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با اشاره به ضرورت تقویت گفتمان مقاومت در برابر جنگ نرم دشمن ابراز كرد: دشمن با ناامیدی از جنگ سخت با در پیش گرفتن مسیر جنگ نرم قصد براندازی نظام ما را دارد، بنابراین ما باید در برابر این توطئه با همه توان بایستیم، زیرا دشمن بر این مسأله برنامه ریزی های بسیاری كرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینكه رهبر معظم انقلاب نسبت به دست های خائنی كه قصد دارند چهره انقلابی قم را تغییر دهند هشدار دادند، عنوان كرد: امروز جوانان انقلابی قم باید به میدان آمده و به دشمن اجازه ندهند به اهدافش برسد.

وی با اشاره به اینكه اعضای جامعه مدرسین نسبت به مشكلات معیشتی مردم آگاه هستند و این مباحث را به مسؤولان تذکر می دهند، افزود: امروز مردم در رنج و مشقت به سر می برند و ما نیز برای حل این مسائل تقاضای ملاقات با رییس جمهور ارسال كرده ایم اما تا كنون فرصتی اختصاص داده نشده است و گوش شنوایی برای شنیدن مشكلات مردم وجود ندارد؛ امروز مراجع تقلید تأكیدهای بسیاری بر مقوله معیشت مردم دارند، اما مسؤولان به این مباحث توجه نمی كنند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در پایان با بیان اینكه درصدد افزایش برنامه های تبلیغی خواهران هستیم، خاطرنشان كرد: امروز بدون شك اگر خواهران مبلغ در عرصه تبلیغ خواهران به میدان وارد شوند، پیامدهای مثبتی دریافت خواهیم كرد./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات