۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۹۵۶۰۰
امام جمعه سوسنگرد اعلام کرد؛

آمادگی مدارس علمیه سوسنگرد برای اسکان مردم سیل زده

آمادگی مدارس علمیه سوسنگرد برای اسکان مردم سیل زده
امام جمعه سوسنگرد با اشاره به حضور گروه‌های جهادی طلاب در روستا‌های سیل زده، گفت: مدارس علمیه شهرستان آمادگی خود را در اسکان سیل زده‌ ها اعلام کردند.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سیل در روستا‌های آلبوعفری شمالی، حاجیه و چولانه عنوان داشت: روستا‌های مذکور هم اکنون محاصره هستند با این حال شدت آب رو به افزایش بوده و به سوی روستا‌های مگاصیص، سویدانی، دغاغله، دحیمی ۱ و ۲ در حرکت است.

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه نیازمند وسایل سنگین پایدار هستیم، افزود: نیاز مبرم به بولدوزر، لودر و کامیون و بیل مکانیکی و جداول بزرگ برای بستن سیل بند شکسته شده در روستا‌های مذکور داریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد ادامه داد: نیازمند مواد غذایی و بطری‌های آب نوشیدنی برای ساکنان روستا‌های سیل زده به علت قطعی آب و مسیر تردد هستیم.

حجت الاسلام شمیل پور با بیان اینکه ساکنان روستا‌ها در کنار مسؤولان به طور جد مشغول بستن سیل بند هستند، تصریح کرد: مسؤولان شبانه روز در حال خدمت هستند با این حال باید کمر همت را بسته و بیش از بیش رسیدگی کنند تا مشکلات برطرف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعزام طلاب خواهر و برادر سوسنگردی به روستا‌های سیل زده اشاره کرد و گفت: طلاب به صورت گروه‌های جهادی به روستا‌ها اعزام شدند ضمن اینکه مدارس علمیه آمادگی خود را در اسکان سیل زده‌ها اعلام کردند.

امام جمعه سوسنگرد خاطرنشان کرد: با حمایت مؤسسه راه ایمان وابسته به حضرت آیت الله سیستانی کمک‌های ویژه‌ای به دفتر امام جمعه صورت گرفت که کمک‌ها در میان سیل زدگان توزیع شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
آمریکا با تحریمهای ظالمانه نگذاشت کمکهای کشورهای اسلامی به مردم مظلوم سیلزده برسد.
این اقدام ظالمانه در تاریخ ثبت میشه.
0
0