۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۹۵۶۰۲
با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان؛

اجتماع پرشور دختران و پسران انقلاب برگزار می‌شود

اجتماع پرشور دختران و پسران انقلاب برگزار می‌شود
اجتماع پرشور دختران و پسران انقلاب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و حضور خانواده شهدا و با شعار "هوای شهر را تازه می‌کنیم" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع پرشور دختران و پسران انقلاب با سخنرانی استاد حوزه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی ذاکر اهل بیت امیر عباسی به همت گروه مردمی آمرین به معروف صراط(دختران انقلاب) برگزار می‌شود.

حضور افتخاری خانواده شهدا، همسر و دختر شهیدان برونسی، صیاد شیرازی، تهرانی مقدم، نورخدا موسوی و خواهر شهیدان احمد پلارک، ابراهیم هادی، احمد علی نیری، جاویدالاثر متوسلیان و مادر و خواهر شهیدان محسن حججی، شهید حدادیان، احمدی روشن، همسر شهید حادثه مکه دکتر حاتمی و خانواده مرضیه هاشمی خبرنگار مسلمان آمریکایی تبار زینت بخش این مراسم است.

این گردهمایی بزرگ از ساعت ۱۴:۴۵ روز پنج شنبه یازدهم بهمن ماه همزمان با ایام فاطمیه و ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام حسین(ع) تهران با شعار "هوای شهر را تازه می‌کنیم" آغاز می‌شود.

ترویج عفاف و حجاب فاطمی، تقدیر از آمرین به معروف و همچنین شبکه‌سازی از امت حزب‌الله از اهداف این اجتماع است.

گفتنی است مجموعه دختران انقلاب از سوی زنانی با تحصیلات عالی در حوزه و دانشگاه اداره می‌شود و ۹۹ درصد فعالان آن از قشر متوسط به پایین جامعه هستند که این برنامه را از سال ۹۲ در حیطه امر به معروف و نهی از منکر شروع کرده اند./۸۰۴/د101/ب1

ارسال نظرات