۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۹۵۶۲۹
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

انقلاب اسلامی در چهل سال بعدی خود فرصت تمدن سازی در جهان را خواهد داشت

انقلاب اسلامی در چهل سال بعدی خود فرصت تمدن سازی در جهان را خواهد داشت
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال بعدی خود فرصت تمدن سازی در جهان را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی در مسجد جامع ازگل با اشاره به توسعه رسانه ها در جهان، گفت: امروز هر آدمی در معرض ریزش بهمن رسانه ای قرار گرفته است یعنی اینکه شما دیگر حق انتخاب ندارید و اصلا فرصت این کار را پیدا نخواهید کرد. امروز دامنه اطلاعات در جهان با سرعت نور در حال حرکت است.


وی با اشاره به پدیده جهانی شدن، یادآور شد: در جهان امروز دورازه هایی که مانع از دیده شدن ما بود از بین رفته است. انقلاب اسلامی در عصری پا به عرصه وجود گذاشته است که مهمترین فرصت های ارتباطی جهان را در اختیار دارد اگر از این فرصت ها استفاده نکنیم تنبلی کرده ایم.


حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به تبیین ظرفیت های داخلی کشور برای رسیدن به پیشرفت پرداخت و تصریح کرد: در سال ۵۷ اتفاق بزرگی افتاد که باید پژواک این اتفاق را در دنیا ورق بزنیم و مطالعه کنیم.


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخشی دیگر از سخنانش افزود: ساحت نظریه حکومت اسلامی یک بحث جدی است.  نظام سلطه دارد همه سعی خود را می کند که شهروندان تمامی جهان این ساحت را مطالبه نکنند. ابتناء حکومت اسلامی بر ولی فقیه است و با جهش رسانه که رخ داده است دارند لحظه ای تولید دروغ می کنند تا خدشه ای بر این ساحت وارد کنند.


حجت الاسلام والمسلمین خاموشی ادر ادامه سخنانش به بحث پیرامون ساحات دیگر حکومت اسلامی همچون ساحت قانونی، اعتباری و ساختاری، ساحت امنیتی و نظامی و ساحت علمی و فناوری پرداخت و تاکید کرد: فرزندان ما دارند کارهایی انجام می دهند که در خواب آنها را هم نمی دیدیم. در کشور ما انقلابی در علم با مدیریت لحظه ای مقام معظم رهبری دارد صورت می گیرد.


وی از تحریم به عنوان یک فرصت بزرگ یاد کرد و گفت: انقلاب  اسلامی در چهل سال بعدی خود فرصت تمدن سازی در جهان را خواهد داشت.«العلم سلطان» اگر ما پیشرفت علمی کنیم بر همه جهان سلطه خواهیم داشت./813/د103/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات