۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۹۵۶۴۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ امنیت، اقتدار و استقلال کشور افتخار انقلاب است

حفظ امنیت، اقتدار و استقلال کشور افتخار انقلاب است
نماینده ولی فقیه در لرستان به افتخارات انقلاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: حفظ امنیت، اقتدار و استقلال کشور افتخار انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: این ایام فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش های دینی و انقلابی است.

وی دهه فجر را عید انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: این ایام فرصتی برای گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، شهدا و تجدید عهد و میثاق با ولایت و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی مناسب بوده تا با اندیشه های والا و آرمان های بزرگ امام راحل همچون عدالت خواهی، استکبار ستیزی، حرکت در راه خدا، خدمت به مردم که ریشه در سنت های الهی دارد آشنا شویم.

وی انقلاب اسلامی را سراسر پیشرفت خواند و ادامه داد: انقلاب اسلامی افتخارات بزرگی به همراه  داشت و استقلال همه جانبه، استکبار ستیزی، خودباوری و عزت نفس از افتخارات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس، برگزاری بیش از ۴۰ انتخابات در کشور، صیانت از رأی و حق مردم، بدون دخالت دیگران و با امنیت و اطمینان، موفقیت در بحران های شدید داخلی همچون کودتاها، ترورها، فتنه ها، اغتشاشات از دیگر افتخارات انقلاب اسلامی است.

«افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار امروز ما است

وی با بیان اینکه با نگاه به گذشته باید آینده خود را ترسیم کنیم، اظهار داشت: «افتخار به گذشته و امید به آینده» شعار امروز ما است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حفظ امنیت، اقتدار و استقلال کشور از دیگر افتخارات انقلاب اسلامی ایران است، گفت: پیروزی های بین المللی و منطقه ای و پشت سرگذاشتن تحریم های ظالمانه از دیگر افتخارات انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه هر برگی از خدمات نظام در این کشور افتخار ماندگار است، افزود: دهه فجر فرصت خوبی است تا خدمات نظام در حوزه های مختلف به مردم ارائه شود و باید از ایام به خوبی استفاده کرد.

در مسیر حقانیت انقلاب نباید تردید داشته باشیم

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه رهبری انقلاب را از طوفان های شدید حفظ کرد، اظهار داشت: در مسیر حقانیت انقلاب نباید تردید داشته باشیم، تبعیت از ولایت، رهبری و همدلی و وحدت رمز موفقیت در عرصه های مختلف است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات