۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۹۵۶۹۳
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «تجارب انقلاب اسلامی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «تجارب انقلاب اسلامی» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «تجارب انقلاب اسلامی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «تجارب انقلاب اسلامی» اظهار داشت: در این کتاب پس از بحث ضرورت تدوین تجارب انقلاب اسلامی برای اشتغال به دیگر ملت‌ها، به بررسی و استقراء آن‌ها در دو بخش پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی پرداخته شده است.
وی گفت: در این تحقیق، بنابر تدوین تجارب مثبت انقلاب اسلامی بوده و از سایر موارد چشم‌پوشی شده است.
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «تجارب انقلاب اسلامی» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته محمدمهدی بهداروند است که در تهیه جامعه المصطفی العالمیه شده و در انتشارات مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی (ص) به چاپ رسیده است.
وی افزود: کتاب «تجارب انقلاب اسلامی» با ۳۳۵ صفحه به زبان فارسی و به قیمت ۱۷۰۰۰ تومان در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر کرده است.
پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند.
برای دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب می‌توانید اینجا کلیک کنید. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات