۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۵۹۵۶۹۵
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان:

امام خمینی انقلاب اسلامی را بر پایه ولایت الهی به پیروزی رساند

امام خمینی انقلاب اسلامی را بر پایه ولایت الهی به پیروزی رساند
تولیت مسجد جمکران با بیان اینکه امام(ره) انقلاب را بر پایه ولایت آغاز کردند، گفت: مهدویت در زمینه حدوث، استمرار و گسترش انقلاب نقش پررنگی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان عصر امروز در نخستین اجلاس ملی مهدویت و انقلاب اسلامی که در سالن همایش های مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) نهضت انقلاب اسلامی را بر پایه ولایت آغاز کردند، گفت: با بررسی آثار قدیمی امام راحل در می یابیم که ایشان از ابتدا به ولایت فقیه اعتقاد داشته اند.

وی با اشاره به اینکه مردم از همان ابتدای انقلاب حضرت امام(ره) را به عنوان نایب امام زمان(عج) شناختند، اظهار داشت: حضور مردم در جبهه ها و جان دادن برای ارزش های انقلابی همه و همه در راستای پیروی از ولایت فقیه و نایب امام زمان(عج) بود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان اینکه ولایت فقیه در دیدگاه امام خمینی(ره) جهان شمول و مطلق است، افزود: امروز جنبش های آزادی طلب همانند حزب الله از آن جهت از رهبر معظم انقلاب پیروی می کنند که ایشان را نایب امام زمان(عج) می دانند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه فرهنگ مهدویت در زمینه حدوث، استمرار و گسترش انقلاب اسلامی نقش داشته است، ابراز کرد: از دیدگاه امام راحل انقلاب اسلامی نباید در ایران محدود شود، بلکه این انقلاب باید نقطه آغاز انقلاب های دیگر در سایر کشورهای اسلامی باشد، زیرا انقلاب اسلامی وظیفه زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه دشمن از ابتدای نهضت امام(ره) می پنداشت انقلاب اسلامی به زودی نابود می شود، مطرح کرد: دشمنان نمی دانند که این انقلاب شکوهمند پشتوانه های معنوی محکمی دارد که اجازه نمی دهند از بین برود؛ دشمن سعی می کرد با ایجاد مانع بر سر راه امام خمینی(ره) یاد ایشان را از اذهان پاک کند، از همین جهت همواره ایشان را به جاهای مختلف تبعید می کرد، اما نتوانست موفق شود، زیرا امام زمان(عج) از این انقلاب محافظت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به اینکه علیرغم توطئه های دشمن در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: امروز به اعتراف دشمنان جمهوری اسلامی یک ابر قدرت محسوب می شود و ایران قدرت خود را به همگان نشان داده است؛ گواه بر این مطلب آن است که همه دشمنان در منطقه به دنبال ساقط کردن رژیم سوریه بودند، اما ایران با حضور خود در این کشور جلوی دشمنان را گرفت.

تولیت مسجد مقدس جمکران به سفر مخفیانه و خفت بار ترامپ به عراق اشاره و اظهار کرد: ترامپ در عراق گفت 7 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده ایم، اما مجبوریم مخفیانه سفر کنیم؛ امروز همه نقشه های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است.

وی یادآور شد: در روزگاری سفر به عتبات و عالیات برای ایرانیان آرزو بود، اما امروز به برکت عظمت انقلاب اسلامی در اربعین شاهد هستیم که میلیون ها زائر ایرانی به کربلا می روند که این خود نشانگر اقتدار ایران در مطقه است./841/پ203/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات