۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸
کد خبر: ۵۹۵۷۱۶
رییس قرارگاه فرهنگی عمار:

فتنه گری رژیم صهیونیستی به کل جهان سرایت کرده است

فتنه گری رژیم صهیونیستی به کل جهان سرایت کرده است
حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر این که اسرائیل تنها با فلسطین مبارزه نمی کند، گفت: فتنه گری رژیم صهیونیستی به کل جهان سرایت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اولین جلسه یک روزه هم اندیشی «بررسی راهکارهای مبارزه با صهیونیسم» با تأکید بر مبارزه فرهنگی و جنگ نرم در سالن نشست های خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه فرهنگی عمار در این نشست با اشاره به این که یهود مشکل امت اسلامی از زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) تا به امروز بوده است،گفت: مشکل اساسی ما دشمن شناسی اصحاب پیامبر بود.

وی افزود: برخی اصحاب در ارتباط با ماهیت و حقیقت دشمن به سختی به اطلاع می‌ رسیدند و به همین جهت به موقع با پیامبر همراهی نمی کردند؛ مسلمانان در احد از هویت دشمن اطلاع نداشتند که تنگه را خالی گذاشتند و لشکر اسلام شکست خورد یا در جنگ بدر نیز از خود بی بصیرتی نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در ادامه عنوان کرد: نتیجه این شد که هدف اصلی برای جهانی شدن دین که مأموریت پیامبر بود تحقق پیدا نکرد؛ شاید جالب باشد که پیامبر هرگز به صورت طبیعی و معمولی به مسجدالاقصی نرسیدند و تنها در شب معراج به این مسجد سفر کردند.

وی با اشاره به این که اگر پیامبر قدس را می‌ گرفت دین اسلام جهانی می‌ شد، ابراز کرد: این مسأله حاکی از این است که اطرافیان نمی توانستند دشمن را خوب بشناسند، در طول تاریخ زحمات زیادی کشیده شده تا این دشمن شناسی حاصل شود که غاصبان قدس شریف دشمن اصلی ما هستند.

رییس قرارگاه فرهنگی عمار در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) مارک استکبار به پیشانی یهود زدند که همان «علو و فسادی» است که در قرآن به آن اشاره شده است، بنابراین کسی که در این دنیا هرگز آخرتی نیست یهود است و تنها گروهی که با آخرت گرایان زاویه دارد همین گروه هستند.

وی ابراز داشت: امروز به برکت کار و خون شهدای بزرگوار ما در طول تاریخ این مسأله در حال روشن شدن است و همه با وجدان خود این مسأله را درک خواهند کردند که شدیدترین دشمنان اسلام یهود است در حالی که در زمان پیامبر این وجدان هنوز روشن نشده بود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر این که داستان فتنه گری یهود برای همه مردم مشخص شده است، گفت: دنیا باید بداند که داستان، اصلا قضیه ظلم یهود در فلسطین نیست بلکه فتنه گری ایشان در کل صفحه زمین است و اقدام ما برای حذف آنها در فلسطین این است که اسلام نجات پیدا کند.

وی عنوان کرد: ما در مبارزه هنوز دچار تفرقه هستیم و متوجه نشدیم اگر نوک پیکان به سمت یهود برود چطور دنیا آزاد می‌ شود از این رو حتی باید مسیحیان نیز با مسلمانان برای گرفتن انتقام از این گروه لجوج عنود همراه شوند.

رییس قرارگاه فرهنگی عمار در ادامه یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر دنیا بفهمد که یهودیان چطور از کشورهای مختلف باج گیری کرده و بر آنها سلطه گری کرده است ساکت نخواهند نشست» یا چند سال قبل فرموده بودند: «برای از بین بردن اسرائیل باید قلم ها و رسانه ها به میدان بیایند».

وی با بیان این که بار جهانی روی دوش حماس و مبارزه کنندگان با فلسطین باید سبک شود، گفت: امروز قلم و فضای رسانه ای علیه این جریان ضد اسلامی بسیار اهمیت دارد و اگر این غده سرطانی از میان برداشته شود همه مشکلات جهان از جمله عراق و سوریه و افغانستان نیز حل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب خاطرنشان کرد: دلیل حمایت همه جانبه آمریکا از عربستان نیز همین است که خود ترامپ اعلام کرد با این که می‌ دانیم بن سلمان، خاشقچی را کشته است ولی ما ارتباط خود را با او قطع نمی کنیم چون عربستان بزرگترین حامی اسرائیل در منطقه است و اگر اسرائیل نباشد ایران خاورمیانه را خواهد گرفت./1330/پ202/ق

ارسال نظرات