۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۹۵۷۳۱
عضو هیأت علمی دانشگاه صادق:

نیازمند رسانه ای بومی و فنی برای رساندن پیام انقلاب هستیم

نیازمند رسانه ای بومی و فنی برای رساندن پیام انقلاب هستیم
همایون با تأکید بر لزوم فعالیت جدی رسانه ای فنی و مهندسی شده، گفت: ما در کنار مباحث محتوایی نیازمند رسانه ای بومی و فنی برای رساندن پیام انقلاب هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اولین جلسه یک روزه هم اندیشی «بررسی راهکارهای مبارزه با صهیونیسم» با تأکید بر مبارزه فرهنگی و جنگ نرم روز گذشته در سالن نشست های خبرگزاری رسا در قم برگزار شد.

دکتر محمدهادی همایون عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در این نشست خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌ دهیم نکاتی ارائه شود که بتوان اختلاف های موجود در این زمینه را حل کرده و در مقام عمل قابلیت اجرایی داشته باشد.

وی افزود: ما در این وضعیت هیچ دستاویزی محکم تر از قرآن کریم نداریم؛ تصویری که از نابودی اسرائیل با توجه به قرآن کریم داریم لزوما مسأله درگیری سخت با این طائفه نیست بلکه بر اثر رعبی که در آنها خواهد افتاد از بین خواهند رفت.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در ادامه عنوان کرد: ایجاد رعب در نقطه ضعف دشمن مسأله ای اساسی و لازم است و در عین حال خیلی از دستور بحث هایی که در سطح رسانه های بین المللی قرار می‌ گیرد، ساختگی است که به باید به این مسأله هم دقت داشته باشیم.

وی با اشاره به هجمه های رسانه ای بحث خاشقچی عنوان کرد: در این مسأله دیدیم که قرار بود کاری در سطح رسانه ای بین الملل صورت بگیرد که محمد بن سلمان در این جریان از دست رفت.

همایون در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در عین نکته ای که همه بر آن تأکید داشته اند ناکارآمدی نظام اداری ما است که بحثی جدی است، از این رو پیشنهاد اصلی ما این است که با توجه به قدرت نظام سلطه در رسانه ما نیز از این منظر وارد شویم.

وی ابراز داشت: ما باید رسانه خودمان را داشته باشیم به این معنا که باید دستگاهی با همین تکنولوژی موجود طراحی کنیم که فضای رسانه ای کاملا جدید ایجاد شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با تأکید بر لزوم فعالیت جدی رسانه ای به صورت فنی و مهندسی یادآور شد: اگر قرار است در محیط جهانی حرف انقلاب اسلامی را فریاد بزنیم باید در کنار کمیته قرآنی که قرار است بحث های محتوایی ما را فراهم کند، تجمعی از اهل فن درست کنیم که ویژگی های این رسانه مطرح کنند.

وی افزود: مسأله دیگر آن است که نباید بحث شیطان بزرگ بودن آمریکا ما را فریب بدهد به همین جهت اگر بخواهیم با دقت علمی حرف بزنیم باید مسأله اصلی ما فلسطین باشد.

همایون در ادامه عنوان کرد: همین طور مسأله 25 سالی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند نیز قابل توجه است، چون حرف ایشان این بود که اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید به این معنا نیست که لزوما تا 25 سال باقی است بلکه امیدواریم خیلی زودتر از این ها این غده سرطانی از بین برود./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات