۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۹۵۷۳۴
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه به خاطر ایستادگی جبهه مقاومت است

شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه به خاطر ایستادگی جبهه مقاومت است
سردار جعفری گفت: شکست مفتضحانه آمریکا در سوریه و عراق بیانگر ایستادگی و تلاش جبهه مقاومت در مقابل مستکبران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در یادواره شهدای مسجد امیرالمومنین(ع) گفت: با تلاش و ایستادگی توسعه و پیشرفت به دست می آید.

وی افزود: شکست مفتضحانه آمریکا در سوریه و عراق بیانگر ایستادگی و تلاش جبهه مقاومت در مقابل مستکبران است.

سردار جعفری با بیان اینکه فتنه 88 امتحان الهی بود، ابراز کرد: خداوند وعده داده مومنان فاتح نهایی نبرد با دشمنان هستند پیروزی مردم عراق و سوریه در برابر آمریکا همان فتح قریبی است که خداوند به مومنان وعده داده تا با ایستادگی و مقاومت به آن دست یابند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهل سال انقلاب اسلامی را سراسر پیروزی جامعه مومنان و نصرت الهی دانست و اظهار داشت: با همه مشکلات معیشتی و فشارهای اقتصادی دشمنان داخلی و خارجی می توان گفت در این جنگ اقتصادی نیز به طور قطع امت حزب الله به پیروزی خواهد رسید.

وی ادامه داد: در دوران رسول خدا نیز امت اسلامی با مشکلاتی مانند تحریم اقتصادی روبرو بودند، دشمنان با فشار اقتصادی درصدد بودند که مسلمانان را متزلزل کنند تا آنان از اسلام دست بردارند.

سردار جعفری عنوان کرد: دشمنان با ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور و القای ناکارآمدی نظام درصدد نابودی انقلاب و کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب هستند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمار و ارقام بیانگر رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل سال بوده است، گفت: مهمترین افتخار انقلاب اسلامی بر اساس آمار جهانی این است که توانست فاصله طبقاتی را در جامعه کاهش دهد.

وی با بیان اینکه بزرگ ترین هدف انقلاب اسلامی تحقق عدالت اجتماعی بوده است، اظهار داشت: یکی از مصادیق عدالت اجتماعی کاهش طبقاتی بین فقیر و غنی است اعتراض امروز مردم فرانسه که با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته به افزایش فاصله طبقاتی است که در این کشور اتفاق افتاده است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات