۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۹۵۷۴۴
همزمان با دهه دوم فاطمیه؛

بیش از 1000 مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام می شوند

بیش از 1000 مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام می شوند
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام یک هزار مبلغ بومی و غیربومی همزمان با دهه فاطمیه دوم به مناطق مختلف خراسان جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از اعزام یک هزار مبلغ بومی و غیربومی همزمان با دهه فاطمیه دوم به مناطق مختلف خراسان جنوبی خبر داد.

وی گفت: از این تعداد مبلغ 600 نفر برادر و 400 نفر نیز خواهر هستند که بیش از 300 نفر از مبلغان غیر بومی و از حوزه‌های علمیه قم، اصفهان و مشهد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روحانیان در این دهه به فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی می‌پردازند، افزود: در دهه فاطمیه اول نیز تعداد 410 مبلغ اعم از روحانیان مستقر، طرح هجرت و بومی در مناطق مختلف به فعالیت‌های تبلیغی پرداختند.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، سخنرانی پیرامون احیای امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های این مبلغان است.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری گفتمان دینی، تفسیر، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی، بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی و لزوم بر افزایش جمعیت و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های روحانیون است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات