۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۵۷۴۸
حداد عادل در قم:

مجمع تشخیص به نفع مردم رأی می دهد | تحریم اقتصادی دشمن پیوست فرهنگی دارد

مجمع تشخیص به نفع مردم رأی می دهد | تحریم اقتصادی دشمن پیوست فرهنگی دارد
عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه دشمن تحریم را با فضای مجازی تشدید می کند، گفت:دشمن برای تحریم اقتصادی پیوست فرهنگی از طریق فضای مجازی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به هجمه همه جانبه دشمن علیه انقلاب گفت: دشمن با تحریم و فشار اقتصادی می خواهد مردم را مقابل انقلاب قرار دهد اما این آرزو را به گور می برد.

وی افزود: دشمن در اقتصاد هر چه می تواند سخت گیری می کند اما در جایی که می خواهد در ذهن و فکر مردم رخنه کند یعنی در عرصه رسانه ای و مجازی هیچ محدودیتی قائل نیست، امروز دشمن هجمه سنگین اقتصادی و تبلیغاتی را دنبال می کند.

حداد عادل با بیان این که دشمن تحریم اقتصادی را با فضای مجازی تشدید می کند، اظهار داشت: دشمن با فضاسازی مردم را مأیوس و ناامید می کند، از این رو به همان اندازه که باید نگران مضیقه های اقتصادی باشیم باید نگران بی حساب و کتاب بودن بودن فضای مجازی باشیم.

وی ادامه داد: کسانی که به صورت مطلق با افتخار از فضای رهای مجازی دفاع می کنند چه جوابی در درگاه الهی دارند؟ دشمن برای تحریم اقتصادی خود پیوست فرهنگی از طریق فضای مجازی دارد که نیازمند هوشیاری مردم و مسؤولان است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه شهر مقدم قم ابراز داشت: قم شهری معمولی در کشور نیست بلکه قم کانون فقاهت و فقه آل محمد(ص) است، قم شهر خون و اجتهاد است که حوزه آن شخصیتی مانند امام خمینی(ره) را پرورش داده است، قم مرکز روحانیت و مرجعیت شیعه در جهان است و خاستگاه انقلاب به شمار می رود.

وی عنوان کرد: مردم قم از روز نخستی که امام پرچم انقلاب را در دست گرفت پای کار بودند و حمایت کردند، رهبر معظم انقلاب هرساله روز 19 دی با مردم قم دیدار منظم دارند که نشان دهنده توجه ویژه ایشان به قیام 19 دی و مردم انقلابی قم است.

حداد عادل به جایگاه قم در انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: بار سنگین حفظ اسلامیت انقلاب بر دوش قم است، دشمن درباره نقاط قوت انقلاب برنامه ریزی کرده و پول خرج می کند تا آن را به ضعف بکشاند، قم از نقاط قوت انقلاب است و یقینا دشمن برنامه دارد از همان جایی که انقلاب آغاز شده  به انقلاب آسیب بزند.

وی اضافه کرد: دشمن برای روحانیت برنامه دارند و می خواهد روحانیتی وجود داشته باشد که دین را از سیاست جدا بدانند، با وجود حوزه های علمیه، روحانیت، مراجع و حضور مردم غیرتمند و انقلابی قم دشمن هرگز نمی تواند به نقشه شوم خود دست پیدا کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم قم همانگونه که از سال 41 تا کنون اثبات کردند که بصیرت، ایمان، غیرت و وفاداری دارند راه و مبانی امام را فراموش نخواهند کرد  و ولایت فقیه را عزیز خواهند داشت.

وی افزود: دشمن می خواهد در حوزه علمیه نفوذ کند اما مطمئن هستیم با بیداری مردم قم و روحانیت این نقشه ها به نتیجه نمی رسد، مردم قم گوش به فرمان رهبری از انقلاب دفاع خواهند کرد

حدادعادل همچنین با اشاره به وظیفه دولت و ملت برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمن اظهار داشت: وظیفه ملت رسیدگی به یکدیگر در تحریم ها است وظیفه داریم برای خنثی کردن نقشه آمریما به دیگران کمک کنیم، دولت باید مدیریت کند و در عمل فعالیت کند و نبارزه با فساد کند مجلس دولت و

وی در بخش پایانی سخنان خود  با بیان این که قرارداد پالرمو در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت قرار دارد، ادامه داد: مجمع  تشخیص مصلحت نظام کار کارشناسی کرده و می کند وما در مجمع نسبت به چنین قراردادهایی حساس هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز داشت: این ملت یک بار از سوراخ برجام گزیده شده است که ظرف های مقابل قول دادند و خلف وعده کردند، جهات مثبت و منفی قراردادها در حال بررسی است و چیزی که به نفع مردم باشد تصویب می شود.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
محمد قمین
ارسال نظرات