۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۷۶۹
آیت الله طبرسی:

خروج آمریکا از خاورمیانه نتیجه شکست در برابر جبهه مقاومت است

خروج آمریکا از خاورمیانه نتیجه شکست در برابر جبهه مقاومت است
آیت الله طبرسی گفت: خروج آمریکایی ها از خاورمیانه محصول شکست های متعدد آنها در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: ورود امام خمینی (ره) به کشور پایان ظلم و تاریکی در این کشور بود.
 
وی با بیان این که امام خمینی (ره) با نهضت خود تحول اساسی در جهان ایجاد کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران موجب از بین رفتن جهان تک قطبی در آن سال‌ها شد.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ایران تا قبل از سال ۵۷ به حیاط خلوت آمریکایی‌ها تبدیل شده بود، بیان داشت: آمریکایی‌ها هر چه می‌خواستند بر سر این کشور آوردند و منابع این ملت را به غارت بردند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که امام خمینی (ره) با نهضت و قیام خود علیه رژیم طاغوت، دین و ارزش‌های اسلامی را در این کشور حاکم کرد، خاطرنشان کرد: این در حالی بود که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دین و ارزش‌های الهی تنها در مسائل شخصی خلاصه شده بود.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که انقلاب دین و اسلام ناب را به صحنه جامعه آورد، بیان داشت: خوشبختانه امروز دین و معارف اسلامی در همه قوانین و مقررات جامعه اسلامی وجود دارد و این مسأله بسیار ارزشمند است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی موجب خوشحالی بسیاری از ملت‌های آزادی خواه جهان شده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز به صدای ملت‌های محروم و آزادی خواه جهان تبدیل شده و این موضوع موجب ناراحتی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی شده است.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مدت ها تلاش می کنند تا خدمات نظام و انقلاب را سطحی و ناچیز جلوه دهند، بیان داشت: این در حالی است که امروز بسیاری از قدرت های جهان نیز به پیشرفت های خیرکننده ایران اسلامی در سایه انقلاب اذعان دارند.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که آمریکا که خود را ابرقدرت جهان می نامد در برابر ایستادگی و مقاومت ملت ایران به سطوح آمده است، خاطرنشان کرد: خروج آمریکایی ها از خاورمیانه محصول شکست های متعدد آنها در دهه های اخیر در برابر ملت ایران است./950/پ202/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات