۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۹۵۷۸۲

انتشار نهمین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی،

انتشار نهمین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی،
نهمین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی، نوبت زمستان ۱۳۹۷، در ۳۶۰ صفحه منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، نهمین فصلنامۀ ترجمان علوم انسانی، نوبت زمستان ۱۳۹۷، در ۳۶۰ صفحه منتشر شد. این شماره از فصلنامه با همکاری «پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات» به چاپ رسیده است و خوانندگان محترم می‌توانند آن را از امروز با قیمت ۲۰هزار تومان در کتابفروشی‌ها و روزنامه‌فروشی‌های سراسر کشور بخرند. برای خرید اینترنتی به فروشگاه اینترنتی ترجمان مراجعه کنید.
در پروندۀ نهمین فصلنامۀ ترجمان، مطالبی دربارۀ موضوع «ترس» خواهید خواند. دنیای اطراف ما در سال‌های اخیر شاهد تغییر و تحولاتی فراوانی بوده و ترس به یکی از حالات روزمره و دائمی زمانۀ ما تبدیل شده است. این احساس مستقیماً بر تصمیم‌های سیاسی و اجتماعی ما تأثیر می‌گذارد و دنیای اطرافمان را دگرگون می‌سازد.
مارتا نوسبام، فیلسوف اخلاق، سه ماه پیش، کتابی را منتشر کرد که به تأثیر بی‌واسطۀ ترس بر سیاست و جامعه می‌پرداخت. گرچه کتاب او با الهام از فضای انتخابات آمریکا نوشته شده، اما می‌تواند برای هر جایی که افراد بترسند و تصمیمی اجتماعی بگیرند صادق باشد. مهم‌ترین مطلب پروندۀ ما نیز ترجمۀ کامل فصل دوم همین کتاب نوسبام و مصاحبه‌ای با اوست. کم‌تر از یک ماه پیش این استاد دانشگاه شیکاگو، به‌یُمن نوشتن همین کتاب، برندۀ جایزۀ فلسفیِ برگروئن شد.
اگر اخبار ترجمان را دنبال می‌کنید، حتماً به‌تازگی خبر افتتاح فروشگاه اینترنتی ترجمان را شنیده‌اید یا، به احتمال زیاد، از آن خرید کرده‌اید. باید گفت، در این مدتِ بسیار کم، این فروشگاه اینترنتی با استقبال بسیار خوب مخاطبان عزیز مواجه شد. تجربۀ خرید اینترنتی فصلنامۀ ترجمان به چند جهت تغییر و پیشرفت کرده است.
برای خرید اینترنتی فصلنامه به لینک http://goo.gl/XU۱EWb مراجعه کنید. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات