۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۹۵۸۴۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

قیاس دوران انقلاب با رژیم پهلوی همانند مقایسه نور و تاریکی است

قیاس دوران انقلاب با رژیم پهلوی همانند مقایسه نور و تاریکی است
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: با توجه به دستاوردهای بی‌نظیر نظام، قیاس دوران انقلاب با رژیم پهلوی همانند مقایسه نور و تاریکی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در بازدید از نمایشگاه «سرو 40 ساله» که به مناسبت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد برپا شد، بر تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی تأکید کرد.

وی با اشاره به آیه 10 سوره ضحی، افزود: خداوند در این آیه می‌فرماید: «وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّک فَحَدِّثْ» و تأکید می‌کند از نعمت پروردگار خویش با مردم سخن بگو.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه ازاین‌رو باید هر نعمتی که خداوند به شما داده را بازگو کرده و کتمان نکنید، ادامه داد: این بازگویی نعمات اعم از نعمت مادی و معنوی بوده و همه دستاوردها و خدمات و هنر و استعدادها را در برمی‌گیرد تا دیگران هم از آن نعمت بهره ببرند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر رسانه‌ای کردن نعمت‌ها و خدمات و برکات انقلاب و نظام اسلامی خاطرنشان کرد: خداوند دوست دارد آثار نعمت خود را ببیند؛ ازاین‌رو ارائه بیلان و گزارش کار به مردم لازم است.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ابزارهای هنری برای ارائه خدمات و برکات انقلاب، اظهار کرد: هرچه تبدیل به هنر شده و با استفاده از ابزار هنری ارائه شود ماندگار است؛ به همین دلیل باید دستاوردهای نظام اسلامی با زبان هنر و رسانه تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه در 40 سال گذشته در رابطه با انقلاب اسلامی گام‌های بسیار بلندی برداشته شده است، افزود: این دستاوردها نسبت به دوران رژیم ستم‌شاهی مانند مقایسه نور و تاریکی است که اصلاً قابل‌مقایسه نیستند؛ اما از آنجا که اشیاء با اضداد آن‌ها شناخته می‌شود وقتی خدمات و برکات انقلاب و نظام اسلامی را با دوران سابق مقایسه می‌کنیم عظمت و برکت انقلاب خود را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: باید دستاوردها و خدمات انقلاب و نظام اسلامی در چهل سال گذشته برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه نسل جوان تشریح و تبیین شود تا همه ما بیش از پیش قدردان انقلاب و نظام اسلامی باشیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات