۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۵۹۵۹۱۸
سردار کوثری:

ملت ایران راه حق انقلاب را با اقتدار ادامه می دهد

ملت ایران راه حق انقلاب را با اقتدار ادامه می دهد
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ملت ایران راه حق انقلاب را با اقتدار ادامه می دهد، گفت: مردم حاضر در صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در همایش دهه فجر ویژه پاسداران لشکر عملیاتی ۲۳ خاتم الانیا(ص) استان تهران با گرامیداشت ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و فجر فاطمی، گفت: این ایام یادآور امام بزرگوار انقلاب اسلامی است که با هوشمندی و بصیرت همه نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به ۷۷ ساله بودن سن امام در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: طبیعتاً آدم در این سن دنبال عبادت و هجرت است، اما امام در این سن همچون جوان ۲۵ ساله بودند.

نماینده سابق مجلس به دستان خالی امام در آن روز‌ها اشاره کرد و گفت: امام با اندیشه اسلامی و به پشتوانه مردم دست به افشاگری زدند و ابرقدرت‌ها را شگفت زده کردند و ابرقدرت‌ها هم نتوانستند جلوی این رفتار امام را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: آن زمان همه اقشار جامعه لبیک گویان پشت امامشان ایستادند و او را حمایت کردند چرا که می‌دانستند امام چیزی جز برافراشتن پرچم اسلام و آزادی ملت‌ها نمی‌خواهند.

سردار کوثری به مقایسه انقلاب‌های دیگر با انقلاب اسلامی پرداخت و تشریح کرد: بر خلاف دیگر انقلاب ها، بنیانگذار انقلاب اسلامی از هیچ کس جز خدا ترسی نداشت و تنها رضایت خدا برایش ملاک بود و ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) با اتکا به قرآن مجید بود.

وی اضافه کرد: امام با پیروی از کلام خدا، شعار "نه شرقی نه غربی" را از قرآن استخراج کردند، برعکس همه انقلاب‌ها که به یک ابرقدرتی متصل بود، بیانات امام برگرفته از قرآن و سیره اهل بیت(ع) بود.

نماینده سابق مجلس با تأکید بر اینکه تمام اعمال امام در رضایت خداوند خلاصه می‌شد، ابراز کرد: خیلی از ما‌ها نمی‌توانیم از معاملات امام با خدا خبردار شویم چرا که مادیات و لذایذ دنیوی ما را جذب خود کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی، یادآور شد: در زمان حکومت طاغوت، اکثر پزشکان ما غیر ایرانی بودند، اما امروز شاهد طبابت ایرانی‌ها در خارج از کشور هم هستیم.

کوثری  تصریح کرد: قبل از انقلاب، آمریکایی‌ها حتی روغن کاری سلاح‌های خود را هم به ما نمی‌دادند و می‌گفتند شما هیچ چیز بلد نیستید و با این حرف ما را تحقیر می‌کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از رشادت‌های شهید تهرانی مقدم تجلیل کرد و اظهار داشت: اگرچه قبل از انقلاب یک موشک هم ما نداشتیم، اما با تکیه به درون و گذراندن دوره‌های آموزشی و با مهندسی معکوس، شهید  تهرانی مقدم موشک‌هایی را می‌ساخت و می‌گفت میخواهد بازوی ولایت باشد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه امروز مشکلات معیشتی مردم قابل انکار نیست، افزود: مسؤولان پاسخگوی مشکلات اقتصادی باشند و فکری برای جوانان کنند، افزایش بی سابقه قیمت مایحتاج زندگی از بی عرضگی برخی از مسؤولان است.

وی در پایان با اشاره به نیت آمریکایی‌ها در عدم برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، بیان داشت: مردم با مشت‌های گره کرده خود در روز ۲۲ بهمن ثابت می‌کنند که مغلوب تحریم‌ها نخواهند شد و اعلام می‌دارند که راه حق را با اقتدار ادامه خواهند داد و با حضور خود همه توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد. /۸۰۴/پ203/ق

ارسال نظرات