۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۹۵۹۴۳

دیدار نماینده ولی فقیه در هلال احمر با امام جمعه تبریز

دیدار نماینده ولی فقیه در هلال احمر با امام جمعه تبریز
حجت الاسلام والمسلمین معزی در سفر به استان آذربایجان شرقی، با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر امروز در دیدار با امام جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح فعالیت های هلال احمر پرداخت و خواستار حمایت و پشتیبانی علما و روحانیان از حرکت های انسان دوستانه این جمعیت شد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی افزود: در همه حوادث طبیعی و غیر طبیعی که در کشور رخ می دهد، نیروهای داوطلب و امدادی جمعیت هلال احمر پیشتاز و پیشگام در خدمت رسانی بوده اند، چراکه اساسا جمعیت هلال احمر نهاد مردمی است که در حوادث و بحران ها در خدمت مردم و آسیب دیدگان است.

وی با بیان این‌که توسعه فعالیت های داخلی و بین‌المللی جمعیت هلال احمر ایران یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه حقوق بشر و نوعدوستی است، خاطرنشان کرد: این انقلاب به برکت فداکاری و خون شهیدان به پیروزی رسیده و داوطلبان جمعیت هلال احمر با الگو از مرام و مسلک شهدا در عرصه خدمت به مردم تلاش می کنند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان این‌که حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بدون ایثار و گذشت در عرصه های مختلف محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: همه ما مدیون و مرهون خون مطهر و پاک شهدا هستیم و نباید آرمان‌های آنان را فراموش کنیم.

وی با اشاره به لزوم تکریم مقام شامخ شهدا گفت: امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب بارها به مووضع تکریم از شهدا و خانواده های آنان تاکید کرده اند، تجدید میثاق ما با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشگی است، از این رو باید در راه حفظ انقلاب آماده هرگونه فداکاری باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین معزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که دشمنان از هر گونه توطئه و فتنه‌ای برای براندازی انقلاب اسلامی ایران فروگذار نبوده اند، گفت: دشمنان تصمیم گرفته بودند تا با نقشه های شوم براندازی، انقلاب را در همان سال های اولیه شکست داده و از ادامه حیات آن جلوگیری کنند، اما مردم با رشادت و فداکاری در برابر این توطئه ها ایستادند.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از اقدامات و فعالیت های هلال احمر در حوزه های مختلف تقدیر و تشکر کرد./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات