۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۹۵۹۶۱
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

دشمن برای نابودی انقلاب به روش جنگ صفین دلبسته است

دشمن برای نابودی انقلاب به روش جنگ صفین دلبسته است
رییس قرارگاه عمار وضعیت امروز انقلاب و دشمنان را به ساعات پایانی نبرد صفین تشبیه کرد و گفت: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی به روش جنگ صفین دلبسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار در دومین جلسه از سلسه نشست های سیاسی و بصیرتی که همزمان با 40 سالگی انقلاب به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، گفت: به کوری چشم دشمنان هر سال که می گذرد مردم بیشتر پای کار می آید و هرچه اوضاع سخت تر می شود بیشتر حضور در صحنه پیدا می کنند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در مراسم های بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب به دشمن پیام دارد که خودت را خسته نکن و هرچه فشار بیشتر باشد مردم بیشتر پای کار خواهند آمد، مردم به حسب نیاز پای کار انقلاب می آیند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب آمریکایی ها به دلیل مخالفت با امر خدا مستحق عذاب الهی شده اند و آمریکا فرو می پاشد، آمریکا بیهوده خود را خسته می کند چرا که رو به افول است.

وی ادامه داد: منافقان داخلی که می خواهند تابع آمریکا باشند بدانند که همراه آن به قبر خواهند رفت؛ اگر در صدر اسلام بر اثر بی تجربگی ضربه ای به اسلام وارد شده امروز با استفاده از تجربیات باید مانع ضربه خوردن اسلام و انقلاب شویم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب وضعیت امروز انقلاب و دشمنان را به ساعات پایانی نبرد صفین تشبیه کرد و ابراز داشت: نبرد صفین یک ساعت پایانی دارد که آغاز آن به شدت خوشحال کننده اما پایان آن به شدت تأسف بار است.

وی عنوان کرد: این ساعت مربوط به زمانی می شود که مالک اشتر به قرارگاه معاویه رسید و فریاد زد این رأس نفاق و شرک را بکشید اما وقتی عمروعاص این وضعیت را دید قرآن ها را بر نیزه ها برده و مسأله حکمیت را مطرح کرد که کار او اثر کرد و نفاق رخ نشان داد.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به وقایع جنگ صفین خاطرنشان کرد: گردن منافق را نمی توان زد چرا که منافق بازیگر است و خود را از دیگران خودی تر نشان می دهد، مالک اشتر به اهل جنگ بودن شناخته می شود اما ابوموسی اشعری را به نماز و روزه می شناسند چرا که اهل تظاهر بود.

وی اضافه کرد: منافق به اندازه ای زیبا عمل می کند که از خودی ها، خودی تر نشان داده می شود، راه مقابله با نفاق ایمان صددرصدی به امام جامعه و لو رفتن دست نفاق است، مردم می خواهند به حجت زمان خود رهبر معظم انقلاب اینگونه ایمان پیدا کنند که منافقان و سست عنصرها درباره ایشان ایجاد سوال می کنند، هر کس درباره رهبر انقلاب سؤال ایجاد کند بازی خورده دشمن است، اگر ایمان به امام جمعه از دست داده شود منافقان برای انسان کف می زنند اما چنین انسانی صفینی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که نتیجه غلاف شدن شمشیر در صفین شهادت ائمه طاهرین(ع) و غیبت امام زمان(عج) است، گفت: خستگی سپاه امام علی(ع) و بی بصیرتی آن ها این موضوع را رقم زد، تنها به گذشته نباید ایراد گرفت باید امروز را ببینیم که می خواهند با آمریکا که کافر و نماد شیطان است قرارداد ببندند و وقتی تذکر داده می شود می گویند عیبی ندارد و مشکلات برطرف می شود.

وی افزود: دستاورد انقلاب صرفا جاده و مسائل مادی نیست، این ها چیزی نیست که ارزش داشته باشد تا جامعه شهید دهد چرا که هیچ دستاورد دنیوی با جان و خون انسان برابر نیست، دستاورد انقلاب چیزی است که ابرقدرت ها را هراسان کرده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با دشمن نگذاشت پای رسول اکرم(ص) و ائمه طاهرین(ع) به مسجدالاقصی باز شود، اظهار داشت: شرط جهانی شدن دین این است که مسجد الحرام و مسجد الاقصی به دست حجت الهی فتح شود و تا هنگامی که این فتح صورت نگیرد دین جهانی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز نیروهای حجت الهی به یک ساعتی فتح مسجد الاقصی رسیده اند، امام راحل فرمود انقلاب اسلامی نقطه آغاز انقلاب جهانی امام زمان(عج) است، حضرت امام در جواب برخی نامه ها برای عقب نشینی فرمودند از زمانی که حرکت را آغاز کردیم برای لحظه ای پشیمان نیستیم چرا که به تکلیف خود عمل کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که لازمه ظهور امام زمان(عج) ایجاد فضایی امن برای حضرت است، ابراز داشت: برخی به غلط می گویند وقتی حضرت ظهور کند سلاح های علیه ایشان از کار می افتد، سلاح در اسلام دفاعی است و سلاح هجومی نداریم، اگر سلاح ها علیه حضرت کار نمی کند پس چرا قیام باید با سلاح باشد؟

وی عنوان کرد: امام زمان(عج) هنگامی می آید که سلاح ها علیه ایشان از کار بیفتد، تا هنگامی که سلاح ها از کار نیفتد ایشان ظهور نخواهند کرد، حضرت امام فرمود از کار انداختن این سلاح ها امکان دارد، رهبر معظم انقلاب 30 سال است که یک میلی متر در برابر دشمن عقب نشینی نکردند و محکم مواضع انقلاب و اسلام را بیان می کنند.

رییس قرارگاه عمار با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی به شدت از ایران عصبانی هستند، خاطرنشان کرد: نتانیاهو اعلام کرد که ایران را با هسته ای مورد هدف قرار می دهد، رهبر انقلاب بلافاصله فرمود اگر دست از پا خطا کند تل آویو و حیفا با خاک یکسان می شود و رژیم صهیونیستی عقب نشینی کرد.

وی اضافه کرد: تا وقتی که موشک رژیم صهیونیستی بخواهد به ایران برسد 7 دقیقه زمان می برد البته اگر ساقط نشود، به برکت تدابیر امام و رهبری وحدت شیعه و سنی که برخی نمی فهمند به چه معناست ایجاد شده است، اگر ایران بخواهد با موشک سنی حماس رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد 20 ثانیه زمان می برد، گنبد آهنین مورد ادعای رژیم صهیونیستی هم نتوانسته از پس موشک های مقاومت بر آید.

به گزارش رسا، حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که فاصله موشک های حزب الله تا اسرائیل یک دقیقه است، گفت: با این برنامه سلاح رژیم صهیونیستی از کار افتاده است، همین کار باید باید در کنار خانه خدا هم انجام شود که برای این کار اسرائیل باید از بین برود.

وی عنوان کرد: حضرت امام بعد از فروپاشی شوروی فرمودند که این فروپاشی در انتظار آمریکا هم هست، این کار را ترامپ انجام خواهد داد؛ اما معلوم نیست چرا برخی در داخل تابع آمریکایی ها هستند؛ رییس جمهور آمریکا می گوید من ایران را کنترل کردم چون قبل از فشارهای اقتصادی، ایران می توانست در 12 دقیقه خاورمیانه را بگیرد و منظور ترامپ از خاورمیانه اسرائیل است.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اگر اولین گلوله حق در اسرائیل رها شود  آخرین نفر صهیونیست ها آن سوی مدیترانه خواهند بود از بس که وحشت دارند، ترامپ می گوید عربستان بزرگترین حامی اسرائیل در منطقه است که اگر نباشد اسرائیل زمین می خورد و اگر اسرائیل زمین بخورد دیگر نمی توانیم در منظقه بمانیم.

وی اضافه کرد: روزی که جنگ شد بسیاری ترسیدند اما امام با آرامش فرمودند دیوانه ای سنگی انداخته است و بعد از آن جنگ را از الطاف خفیه الهی دانستند، جنگ ما را پرورش و به ما آموزش فن داد، فتنه جنگ نیابتی و تکفیری ها سبب شد تا کنار گوش رژیم صهیونیستی قرار بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که هیچ نیروی نظامی برای نجات اسرائیل وجود ندارد، گفت: امروز دشمن به شیوه صفین دلبسته است و می خواهد با ایجاد مشکلات اقتصادی مردم را خسته و ناامید کند و جامعه را به این نتیجه برساند که آمریکا می خواهد کنار بیاید در حالی که نمی دانند قرآن بالای نی است.

وی افزود: تنها هدف آمریکایی ها از برجام نجات اسرائیل بود، ترامپ وقتی برجام را پاره کرد گفت قرار بود برجام رفتار منطقه ای ایران را عوض کنند اما هیچ تغییری حاصل نشده است، می پرسند ما که هسته ای را جمع کردیم پس اعتراض آمریکا برای چیست؟ رفتار منطقه ای یعنی ایران دیگر به اسرائیل کاری نداشته باشد.

رییس قرارگاه عمار با بیان این که اگر عقب نشینی کنیم و قدرت دفاعی نداشته باشیم دشمن در نابودی ایران درنگ نمی کند، اظهار داشت: وقتی دشمن دید حماس و حزب الله موشک دارد جرأت نکرد که دست از پا خطا کند، آمریکا خواست اسرائیل را نجات دهد اما برعکس ایران امروز در نزدیکی اسرائیل قرار دارد و دشمن به وحشت افتاده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن می خواهد با فشارها و سختی ها این دستاورد عظیم را از ما بگیرد، این دستاورد امن شدن برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است، دشمن با فشار اقتصادی و گرانی ها می خواهد ایران را از این مسیری که رفته بازگرداند.

استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: آمریکایی ها کار جدیدی شروع کردند که مسؤولان ایران منافع عقاید اسلامی را بر منافع مردم ایران ترجیح می دهند، آمریکا دلسوز ما شده است؟ می گویند اگر دست از دین بردارید همه مشکلات حل می شود، این را باید زمانی بگویند که ما ندانیم وضعیت آن ها چگونه است.

وی عنوان کرد: آمریکا بدبخت و درمانده است حالا می خواهد کار ایران را راه بیندازد؟ امروز باید تابع رهبر معظم انقلاب باشیم تا بتوانیم بر دشمنان پیروز شویم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
محمد قمین
ارسال نظرات