۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۹۵۹۸۳
حجت الاسلام پیروزفر:

خدمت به مردم بالاترین عبادت است

خدمت به مردم بالاترین عبادت است
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر لرستان گفت: خدمت به مردمی که در پیروزی انقلاب و امروز در عرصه های مختلف در راه تداوم انقلاب نقش دارند، عبادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام بهزاد پیروزفر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان گفت: مردم در پیروزی انقلاب و امروز در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر مردم را بددانیم، افزود: با توجه به آیات قرآن هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

جت الاسلام پیروزفر یادآور شد: مردم عصر ما مردمی هستند که به فرموده امام راحل از مردم زمان پیامبر(ص) بالاتر هستند و این مردم پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه به نقش مردم در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: این مردم در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، در جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی به خوبی ایستادگی کردند و همواره در همه عرصه ها موفق عمل کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر لرستان با اشاره به اینکه مردم دفاع از انقلاب را وظیفه خود می دانند، گفت: رکن صلی انقلاب مردمی بودن است.

رسانه ها در خنثی سازی توطئه های دشمن نقش آفرین هستند

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش سازنده در خنثی کردن توطئه‌های دشمن دارند، ادامه داد: از توطئه های دشمن ایجاد روحیه ناامیدی و فاصله بین مردم و انقلاب است و مقابله با این توطئه ها از وظایف رسانه انقلابی است.

حجت الاسلام پیروزفر با تأکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های چهل ساله انقلاب بیان کرد: رسانه‌ها با تبیین و معرفی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی فعالیت دارند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات