۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۹۶۰۸۵
در چهارمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

تجدید میثاق مدیر کل و کارکنان تبلیغات اسلامی استان تهران با امام راحل

تجدید میثاق مدیر کل و کارکنان تبلیغات اسلامی استان تهران با امام راحل
مدیر کل و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور در مرقد مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی تهران به همراه کارکنان و اعضای شورای هیئات مذهبی کانون مداحان، کانون های فرهنگی تبلیغی، مدیران موسسات قرآنی و جمعیت بانوان فرهیخته امروز با حضور در مرقد مطهر بنیان گذار کبیر با امام خمینی(ره) و آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند..

براساس این گزارش در ابتدای ورود حجت الاسلام سهرابی و اعضای همراه ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب ادای احترام کردند.

گفتنی است حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران در جمع خبرنگاران، گفت: باور ما این است که امام راحل فرصت جدیدی برای دینداری ملت ایران به ارمغان آوردند و لایه‌ها، میدان‌ها و افق‌های جدیدی از دین را برای مردم گشودند که بیش از این مومنان به این امور دسترسی نداشتند.

وی افزود: امروز ما وظیفه تبلیغ دین را بر عهده داریم بنابراین باید مروج مختصات دین حضرت امام باشیم و بدانیم که حجت الهی امروز بر ما تمام است و دین ما را با مکتبی که امام آوردند خواهند سنجید.

حجت الاسلام سهرابی ادامه داد: امروز حجت های بیشتری در دسترس ما است و فرصتهایی که برای انجام تکالیف برای ما گشوده شده بسیار گسترده است بنابراین از این فرصت ها باید نهایت استفاده را ببریم تا در پیشگاه خداوند خجل نشویم.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: لازم است به مکتب کلام امام رجوع کنیم و صحیفه امام را مورد مطالعه قرار دهیم چرا که رگه های شجره های معارف در کلام امام مخفی است. امتداد بیان و سخن امام و شرح و تفصیل آن در بیانات رهبری نیز کاملا مشهود است گویا هیچ کسی مانند رهبری امام را نفهمید بنابراین اگر می خواهیم وظیفه دینداری خودمان را بفهمیم باید از طریق سیره رهبری به حرف و سیره امام متصل شویم./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات