۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۹۶۰۹۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

توزیع کالاهای اساسی عادلانه باشد

توزیع کالاهای اساسی عادلانه باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید کیفیت کالاها مدنظر قرار باشد و به صورت عادلانه نیز توزیع صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت تامین کالاهای اساسی مردم و تنظیم بازار استان اظهار داشت: امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم و برخی از عوامل داخلی و خارجی در این جنگ نقش دارند.

وی گفت: باید بدانیم آیا ما آمادگی لازم برای جنگ اقتصادی داریم؟ هر چند گزارشاتی در خصوص توزیع نامناسب گوشت، برنج و سایر کالاها داده می‎شود اما در زمان جنگ که اینگونه توزیع نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید آنقدر در این جنگ مقابله کرد تا پیروز شویم، افزود: باید کیفیت کالاها مدنظر قرار باشد و به صورت عادلانه نیز توزیع صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: خراسان جنوبی یک استان کم جمعیت و دارای مدیران مجرب است و باید در خصوص هر موضوعی مسائلی مطرح، بررسی و آنچه قابل اجرا است تصویب شود.

وی ادامه داد: هر اقدام و مسأله‌ای نیاز به راهکار دارد و امروز ما یک جامعه با تجربه‌ای داریم و اینکه تنها نگاه کنیم و بایستیم تا ما را دور بزنند شایسته نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید جنگ روانی دشمن مورد توجه جدی قرار گیرد و در صورتی عطش مردم نیز فرو می‌نشیند که بدانند مسؤولان با سازوکار نسبت به وضع موجود به گونه‌ای برنامه ریزی کرده‌اند که افق روشنی وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه توصیه‌ها زمانی تاثیرگذار است که تمام ساز و کارها همراه با اقدام جهادی مسؤولان باشد، اظهار کرد: باید هر چه سریع‌تر یک هسته مرکزی پیرامون مسائل اقتصادی در استان تشکیل شود و مسؤولان نیز اقدامات انجام شده را تعقیب کنند.

وی با بیان اینکه نباید با رفتار و کردار خود شرایط سخت و جنگ روانی ایجاد کنیم، افزود: امیدواریم راه حل مناسب برای انواع و اقسام مسائل اقتصادی ارائه شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات