۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۹۶۱۰۴
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز:

مهم ترین اولویت حوزه تربیت نیروهای انقلابی است

مهم ترین اولویت حوزه تربیت نیروهای انقلابی است
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز گفت: مهم ترین اولویت حوزه تربیت نیروهای انقلابی بوده که راه انقلاب را ادامه دهند.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حوزه را مادر و خاستگاه انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: انقلاب از حوزه آغاز شد و در مقابل انقلاب نیز پس از پیروزی زمینه رشد و تعالی حوزه علمیه را فراهم ساخته است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه به عنوان مادر نظام اسلامی نقش بسزایی در صیانت و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی بر عهده دارد، افزود: مهم ترین اولویت حوزه تربیت نیروهای انقلابی است.

حجت الاسلام اسماعیلی تأکید کرد: حوزه علمیه باید نیروهایی تربیت کند که مدافع انقلاب باشند و در عرصه های مختلف نظام بتوانند نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه حوزه باید در تربیت طلبه مواظبت کند، خاطرنشان کرد: باید طلابی تربیت کرد که فعال و بسیجی باشند نه طلبه ای که فقط درس بخواند و از دیگر مباحث بی خبر باشد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با تأکید بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی بین طلاب ادامه داد: برای ادامه راه انقلاب و تداوم آرمان ها باید طلابی با روحیه انقلابی تربیت کرد که بتوانند راه انقلاب را ادامه دهند.

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان کرد: برای کارآمدتر کردن نظام اسلامی حوزه علمیه باید نیروهایی تربیت کند که بتوانند در جامعه حضوری فعال داشته باشند و در زمینه های مختلف ورود جدی داشته باشند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات