۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۵۹۶۱۵۳
امام جمعه ارزوییه:

مقاومت و ایستادگی مردم یمن برای همه مردم جهان ثابت شده است

مقاومت و ایستادگی مردم یمن برای همه مردم جهان ثابت شده است
حجت الاسلام نصرالله پور با اشاره به ایستادگی مردم یمن در مقابل دشمنان، گفت: مردم یمن با دفاع در برابر دشمنان توانستند بینی دشمنان را به خاک بکشانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام جواد نصرالله پور امام جمعه ارزوییه امشب در حسنیه تکیه مشتقاق شهر کرمان، گفت: بی رحمی آل سعود برای همه جهانیان ثابت شده است.

حجت الاسلام نصرالله پور با بیان اینکه امروز یمن در موج خون دست و پا می زند، گفت: مساله یمن همان مساله ظهور امام زمان (عج) بوده و هرکس که ایمان به خدا و امام زمان داشته باشد باید منتظر پیروزی مردم بی گناه یمن باشد.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (عج) در رابطه با ایمان یمنی، بیان داشت: ایمان، اخلاق، مقاومت و عشق مردم یمن به اهل بیت زبان زد همه مردم جهان شده و امروز حتی مردم اروپایی و غربی به دنبال دفاع از مردم مظلوم یمن هستند.

امام جمعه ارزوییه بیان داشت: مقاومت و ایستادگی مردم یمن نشان دهنده این است که دشمنان به دنبال از بین بردن منافع کشور یمن هستند و مردم یمن با هر وسیله و هر سلاحی به دنبال دفاع از خاک کشور خودشان هستند.

وی با توجه به این که مقاومت و ایستادگی مردم یمن برای همه مردم جهان ثابت شده است، تصریح کرد: مردم یمن با دفاع در برابر دشمنان توانستند بینی دشمنان را به خاک بکشانند تا درس عبرتی برای دشمنانی همچون آل سعود باشد.

حجت الاسلام نصرالله پور با بیان این که کشور‌های زیادی در حمله کردن به کشور یمن با آل سعود هم دست بودند، خاطرنشان کرد: مردم یمن ٤ سال در برابر ال سعود حرامزاده و ١١٨ کشور عربی و غربی و صهیونیستی ایستادگی کردند و تا الان ذره‌ای از خاک خود را به دشمنان نداده اند.

وی اظهار داشت: آل سعود و حامیانش می خواستند در طول چند هفته حاکمیت شیعه را در یمن نابود کنند، اما مثل صدام و منافقین این ارزو را به گور خواهند بود.

امام جمعه ارزوییه در پایان گفت: پیروزی جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و پیاده روی بیست میلیونی اربعین، اقتدار انقلاب اسلامی ایران در جهان نشان می‌دهد.

درضمن این مراسم با حضور عثمان حکیم مسؤول کمیته رسانه‌ای انصارالله یمن و جمعی از مردم کرمان برگزار شد./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات