۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۵۹۶۱۷۰
امام جمعه موقت اهواز:

عرب و بختیاری یک روح در دو پیکر هستند

عرب و بختیاری یک روح در دو پیکر هستند
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به تجدید بیعت عشایر خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: عرب و بختیاری یک روح در دو پیکر هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، عصر امروز در مراسم تجدید بیعت عشایر خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی در حسینیه بقیه الله اهواز، با اشاره به اینکه پیام این حضور همدلی، همراهی، وحدت، در سنگر دفاع از اسلام، انقلاب و مذهب شیعه و تجدید بیعت با امام علی (ع) و فرزندانش است، اظهار داشت: عشایر خوزستان کنار هم و شانه به شانه در برابر دشمن مقاومت و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و دشمن را در این ۴۰ سال منکوب کردند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه عرب و بختیاری یک روح در دو پیکر هستند، عنوان داشت: نظام جمهوری اسلامی یعنی نظام امیرالمؤمنین و فرزندانش را داریم و به آن افتخار می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه بنا نبود ما به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برسیم، خاطرنشان کرد: دشمن از بهمن ماه سال گذشته برای ما کورکری خواند که انقلاب به ۴۰ سالگی نمی‌رسد حال آنکه امروزه افزون به رسیدن به ۴۰ سالگی، دستاوردهایش آوازه جهان شدند.

وی تأکید کرد: فرزندان و اقوام انقلاب اسلامی با وجود کوتاهی‌ها و مشکلات و کاستی‌ها با آن عهدخون بستند؛ چرا که زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) و رهبرش، فرزند فاطمه زهرا (س) است.

امام جمعه موقت اهواز با ابراز ناراحتی مردم از گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی و عدم ارائه خدمات اجتماعی گفت: ما به این راضی هستیم که ولایت مدار امیرمؤمنان هستیم و دشمنان و خائنان فکر جدایی مردم ایران و عشایر استان از انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات