۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۵۹۶۱۷۲
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی در سطح جهان یک حیات جدیدی به اسلام داده است

انقلاب اسلامی در سطح جهان یک حیات جدیدی به اسلام داده است
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی در عالم تاثیرگذار بوده و انقلاب در سطح جهان یک حیات جدیدی به اسلام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در اولین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود و برای پیاده کردن قرآن انقلاب کردیم.

وی گفت: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند نباید خیال کنیم که در سال 57 پیروز شدیم و همه چیز تمام شده بلکه هنوز ابتدای راه هستیم و حاکمیت الهی شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و امروز ما رسالت بزرگی در این خصوص داریم.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: مادران ما همواره با قرآن انس داشتند و امروز هر چه داریم از برکات وجود پدران و مادران قرآنی است و قدر این فرصت‌ها را بدانیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که باید 10 میلیون حافظ قرآن در جامعه داشته باشیم اما متاسفانه امروز توفیق آنچنان در این خصوص نداشتیم و کم کار کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در عالم تاثیرگذار بوده و انقلاب در سطح جهان یک حیات جدیدی به اسلام داده است.

حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و باید این پرچم به دست امام زمان(عج) برسد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات