۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۵۹۶۱۸۳
رییس تبلیغات اسلامی دورود:

تقویت روحیه انقلابی نسل جوان اولویت تبلیغی مبلغان است

تقویت روحیه انقلابی نسل جوان اولویت تبلیغی مبلغان است
رییس تبلیغات اسلامی دورود به فعالیت مبلغان بومی و غیر بومی در هدایت دینی جامعه اشاره کرد و گفت: تقویت روحیه انقلابی نسل جوان اولویت تبلیغی مبلغان است.

حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اعزام مبلغ به مساجد شهر و روستاها از مهم ترین وظایف این اداره است.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان بومی در طول سال عنوان کرد: 100 مبلغ به صورت دائم در مناطق شهری و روستایی دورود فعالیت دارند.

رییس تبلیغات اسلامی دورود با بیان اینکه ر مناسبت های خاص در طول سال از ظرفیت مبلغان غیر بومی نیز بهره مند می شویم، خاطرنشان کرد: در این ایام مبلغان غیر بومی استان در کنار مبلغان بومی در راستای تبیین و ترویج گفتمان انقلاب و نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی در جامعه فعالیت دارند.

حجت الاسلام محمودی حضور مبلغان و بصیرت بخشی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را امری مهم در تربیت جوانانی انقلابی و تقویت روحیه انقلابی عنوان کرد و گفت: این مهم خنثی کننده توطئه های دشمن در زمینه های مختلف است.

وی افزود: تشکیل کلاس های معارف اسلامی، تبیین ارزش ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم ادعیه و زیارات، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و خطابه، برپایی کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تفسیر از برنامه های مبلغان اعزامی است.

حجت الاسلام محمودی افزود: برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت های فرهنگی و قرآنی مساجد، برگزاری محافل آموزش قرآن کریم از دیگر فعالیت های روحانیان بومی این شهرستان است.

حجت‌الاسلام محمودی بیان کرد: امیدواریم با فعالیت خوب و شایسته ای که از سوی مبلغان شاهد اعتلای روز افزون فرهنگ اسلامی در جامعه به‌ ویژه در بین قشر جوان باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات