۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۵۹۶۱۸۸
امام جمعه موقت کاشان:

رمز پیروزی و تداوم انقلاب حضور مردم در صحنه و اطاعت از فرامین رهبری است

رمز پیروزی و تداوم انقلاب حضور مردم در صحنه و اطاعت از فرامین رهبری است
امام جمعه موقت کاشان گفت: رمز پیروزی و تداوم انقلاب حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حساس و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار دوشنبه شب در مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد آیت الله رضوی گفت: ۲۲ بهمن سال ۵۷ خاطره‌ای ماندگار در تاریخ و اقتدار ملت ایران است.

وی رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران را حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حساس و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: ۲۲ بهمن روزی است که امت اسلامی ایران به رهبری امام خود طمع خوش پیروزی و استقلال را چشیدند و تا به امروز که چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته اشت این پیروزی همچنان در کام شان شیرین است.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: انقلاب اسلامی در برابر دشمن هنوز به پیروزی نهایی نرسیده است و امروز که چهل سال از عمر انقلاب اسلامی ایران گذشته است دشمن با انواع فشار‌های روانی، اقتصادی و توطئه‌ها در کمین نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: تمامی دنیای استکبار به توان علمی و پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران اذعان داشته و برای جلوگیری از پیشرفت‌های علمی ایران به انواع و اقسام توطئه‌ها متوسل می‌شود تا بتواند از رشد و توسعه علمی جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز وعده الهی تحقق یافته و ملت مسلمان ایران، برخوردار از عزت در دنیا، امنیت و آرامش، حکومت بر مبنای اسلام و پیشتاز در مبارزه با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه به بخشی از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اشاره کرد و افشای چهره واقعی کشور‌های غربی، شکستن ابهت قدرت پوشالی ابرقدرت‌ها، حاکمیت یافتن فقه و فقاهت، احیای حاکمیت ولایت فقیه، خودباوری فرهنگی، ایجاد معنویت، ایثار و شهادت‌طلبی، توصیه و تقویت فرهنگ نماز جماعت، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و بیداری اسلامی را از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد

وی با بیان اینکه برکات انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست عنوان کرد: برخی از مشکلات کنونی ناشی سو مدیریت و ملتهب کردن بازار توسط برخی از سودجویان و فرصت‌طلبان است و در این بین  برخی از بازاریان نيز با انبار کردن کالا‌های اساسی مردم و احتکار آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

امام جمعه موقت کاشان گفت یادآور شد: جمهوری اسلامی با تفکر بسیجی و هوشیاری جوانان بصیر خود انقلاب اسلامی را هدایت می‌کند تا آن را به صاحب اصلی‌اش یعنی امام عصر (عج) تحویل دهد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات