۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۹۶۲۴۷
با حضور وزیر اطلاعات صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب ۱۲ جلدی روزشمار انقلاب اسلامی مازندران به روایت اسناد ساواک

رونمایی از کتاب ۱۲ جلدی روزشمار انقلاب اسلامی مازندران به روایت اسناد ساواک
مجموعه کتاب ۱۲ جلدی روزشمار انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک استان مازندران امروز با حضور وزیر اطلاعات در ساری رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مجموعه کتاب ۱۲ جلدی روزشمار انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک استان مازندران امروز با حضور وزیر اطلاعات در ساری رونمایی شد.
 
مدیر کل اطلاعات استان مازندران در این مراسم با بیان این که مازندران در طول دوران مبارزات انقلاب ۷۷ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: نقش مردم این استان در پیروزی نهضت انقلاب پر رنگ و اثرگذار بوده است.
 
وی با اشاره به این که شش هزار سند ساواک از دوران مبارزات انقلاب مازندران به جای مانده است، خاطرنشان کرد: از این اسناد به جای مانده، ۱۵ جلد کتاب از سوی مرکز بررسی بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات در خصوص مازندران به چاپ رسیده است.
 
مدیر کل اطلاعات مازندران ادامه داد: از این پانزده جلد، کتاب دو جلدی روزشمار انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک در سال ۹۰، کتاب یک جلدی مبارزات انقلابی آیت الله هادی روحانی سال ۹۴ و کتاب ۱۲ جلدی انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک استان مازندران امسال به چاپ رسیده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی به لطف الهی، با وجود همه فشارها، نامهربانی ها و تحریم های ظالمانه چهل ساله شده است، افزود: ملت ایران می داند و دشمن نیز بفهمد که سربازان امام و ولایت در حفظ انقلاب اسلامی هوشیار هستند و تر تحرکی را رصد و خنثی می کنند.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه و موزه عبرت و دستاورد‌های اداره کل اطلاعات مازندران در چهل سالگی انقلاب نیز افتتاح و در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفت./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات