۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۹۶۲۶۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

گفتمان های سبک زندگی فاطمی در مدارس علمیه برگزار می شود

گفتمان های سبک زندگی فاطمی در مدارس علمیه برگزار می شود
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: تا پایان دهه فجر گفتمان های دینی با محوریت سبک زندگی فاطمی و رسالت زن مسلمان در مدارس علمیه برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: گفتمان های دینی با محوریت سبک زندگی فاطمی در مدارس علمیه استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست های دینی در هر کدام از مدارس به صورت متناوب و جداگانه برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این گفتمان ها ترویج سبک زندگی فاطمی و نهادینه سازی ارزش های دینی است.

عزیزی با اشاره به اینکه این نشست های دینی در مدارس علمیه از ششم بهمن ماه جاری آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این نشست ها تا پایان دهه فجر ادامه دارد و مدارس علمیه میزبان برگزاری گفتمان های دینی هستند.

وی عفاف و حجاب، ساده‌ زیستی، ولایتمداری، همسرداری، انفاق و بخشش حضرت فاطمه‌زهرا(س) را از محورهای برگزاری نشست های دینی در مدارس علمیه عنوان کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: بیان فعالیت‌ های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضرت فاطمه‌(س) با محوریت رسالت شخصیت زن مسلمان از دیگر محورهای این گفتمان ها است.

عزیزی به نقش زنان در جامعه و در کانون خانواده ها اشاره کرد و گفت: بانوان در خانواده و تربیت فرزندان مسؤولیت خطیری بر دوش دارند و در جامعه نیز در عرصه های مختلف همواره نقش آفرین هستند، از این رو تقویت سبک زندگی فاطمی و بصیرت بخشی بین این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات