۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۹۶۲۷۲
آیت الله حیدری:

۲۲ بهمن یوم الله بزرگ جهان اسلام در عصر حاضر است

۲۲ بهمن یوم الله بزرگ جهان اسلام در عصر حاضر است
آیت الله حیدری گفت: ۲۲ بهمن یوم الله بزرگ جهان اسلام در عصر حاضر و نماد حضور ملت در صحنه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در تجدید بیعت عشایر خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی در حسینیه بقیه الله اهواز با بیان اینکه دهه فجر یادآور بزرگترین نعمت الهی است، اظهار داشت: نظام اسلامی بزرگترین نعمت عطا شده خداوند به ملت ایران است؛ چنانچه رسول خدا (ص) و ولایت اهل بیت (ع) بزرگترین نعمت الهی داده شده به امت اسلام قلمداد می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا و ائمه معصومین است، افزود: مردم ایران قدردان نعمت ولایت فقیه بوده و به ندای امام لبیک گفتند و در طول ۴۰ سال سربلند و عزتمند ماندند و با جان از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به همه مسلمانان افتخار و عزت بخشید، ادامه داد: پیشرفت‌های مختلف، استقلال و آزادی دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، ایران اسلامی همچون خورشید در جهان تلألؤ می‌کند در عین حال مردم به ویژه عشایر نعمتی هستند که خداوند به انقلاب و روحانیت و ولایت فقیه بخشیده است.

آیت الله حیدری با بیان اینکه عشایر خوزستان در طول تاریخ افتخار آفریدند، عنوان داشت: ولایت مداری و حب اهل بیت (ع) و وطن دوستی شاخص عرب، لر و بختیاری است، در جریان مشروطیت دلیرمردان بختیاری سرنوشت مبارزات را مشخص کردند چنانکه در جنگ جهانی اول عشایر عرب مردانه در برابر انگلیس ایستادند.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی جوانان عرب و بختیاری حماسه‌ها آفریدند، بیان داشت: انقلاب اسلامی وامدار عشایر ما در خوزستان است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ۲۲ بهمن یوم الله بزرگ جهان اسلام در عصر حاضر و نماد حضور ملت در صحنه و اسلامیت و جمهوریت نظام و عزت و کرامت ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: باید با تمام قدرت و ظرفیت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور داشته باشیم و مشت محکمی بر دهان اجنبی بکوبیم تا عزت و کرامت کشور را تضمین کنیم و در غیر این صورت جنگ، فشار‌های اقتصادی، قتل و ناامنی بر ما تحمیل می‌شود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات