۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۹۶۲۷۴
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

چهل سالگی انقلاب شکست سنگینی برای نظام سلطه است

چهل سالگی انقلاب شکست سنگینی برای نظام سلطه است
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری گفت: چهل سالگی انقلاب شکست سنگینی برای نظام‌های سلطه گر به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی (ره) ساری عصر شنبه در نشست بصیرتی که به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور طلاب و روحانیان در این مدرسه علمیه برگزار شد، حضور مرجعیت دینی در رأس نهضت انقلاب را یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام خمینی (ره) با اتکا به ایمان و توکل بر اراده الهى و همراهی ملت ایران انقلاب را به پیروزی رساند.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که تعالیم و معارف اسلامی به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافت، افزود: امروز دنیای فکر در برابر اراده استوار ملت ایران سر تعظیم فرود آورده است.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که بهمن ماه یادآور وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر طاغوتیان زمان است، تصریح کرد: این انقلاب بر مبنای آرمان‌ها و ارزش‌های ناب دینی و قرآنی پایه گذاری شده که همواره باید پویا و زنده باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی برکات ارزشمندی برای ملت ایران با خود به همراه داشته است، افزود: متأسفانه این برکات و دستاورد‌های ارزشمند به خوبی برای مردم تبیین نشده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که دشمن همواره از خلأ‌های موجود در جامعه علیه انقلاب اسلامی استفاده می‌کند، گفت: اگر مردم ما به خوبی از برکات و خدمات انقلاب با خبر نباشد و پیشرفت‌ها را لمس نکنند ممکن است دشمن در افکار آن‌ها نفوذ کند.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که دهه فجر امسال با سال‌های گذشته بسیار متفاوت است، افزود: ملت بزرگ ایران در شرایطی فجر ۹۷ را جشن می‌گیرند که دشمنان در یک سال اخیر همه توان و تلاش خود را برای جلوگیری از رسیدن انقلاب به چهل سالگی به کار گرفتند، اما شکست خوردند.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که چهل سالگی انقلاب شکست سنگینی برای نظام‌های سلطه گر به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در حالی چهل ساله شد که امروز ایران اسلامی کشور در عرصه‌های مختلف به عنوان کشوری مقتدر در جهان نقش آفرینی می‌کند.
 
وی با بیان این که ۲۲ بهمن امسال متفاوت‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پاسخ محکمی به زیاده خواهی‌های آمریکایی خواهند داد
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات