۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۹۶۲۷۹
آیت الله طبرسی:

40 سالگی انقلاب نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت در برابر دشمن است

40 سالگی انقلاب نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت در برابر دشمن است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چهل سالگی انقلاب خط بطلانی بر پیش بینی‌های دشمنان ملت ایران در خصوص نظام اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تبریک ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را عامل رشد و تعالی کشور در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: امروز ایران اسلامی در چهل سالگی انقلاب به کشوری مقتدر و تعیین کننده در جهان تبدیل شده است.
 
وی با بیان این که چهل سالگی انقلاب خط بطلانی بر پیش بینی‌های دشمنان ملت ایران در خصوص نظام اسلامی است، افزود: کسانی که تلاش کردند تا ملت ایران چهل سالگی انقلاب را نبینند امروز رو سیاه و رسوا شده اند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی نتیجه وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در برابر ظلم و استبداد زمانه بود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موجب احیای دین و ارزش‌های اخلاقی در جامعه شد.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که رژیم طاغوت با حمایت‌های کشور‌های غربی هیچ گاه فکر نمی‌کرد که روزی به زباله دان تاریخ بپیوندد، بیان داشت: اما ملت با بصیرت کشورمان با درک صحیح از شرایط به عمر یک رژیم دیکتاتور و وابسته پایان داد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که برای پیروزی انقلاب اسلامی و استحکام پایه‌های آن خون‌های پاک بسیاری بر زمین ریخته شد، گفت: در چهار دهه اخیر نیز دشمن به گونه‌ای تلاش و برنامه ریزی کرده بود تا ملت ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب روی برگردانند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ملت ایران همواره پایبندی خود به انقلاب و نظام را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به نمایش گذاشتند، بیان داشت: این مرد با بصیرت و انقلابی هوشیار‌تر از گذشته در صحنه دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام حضور دارند.
 
وی با بیان این که دشمن در سال‌های اخیر هر چه در توان داشت به کار گرفت تا ملت ایران را دوباره به اردوگاه نوکری خود برگرداند، خاطرنشان کرد: اما ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت درس بزرگی به دشمنان و بدخواهان این انقلاب دارد.
 
امام جمعه ساری به شکست‌های متعدد دشمن در منطقه و سایر نقاط جهان را نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دانست و تصریح کرد: امروز توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و تقویت بنیه داخلی کشور در عرصه اقتصادی کشور یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمن است.
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات