۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۵۹۶۳۳۰
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد:

نقطه نفوذ دشمن، اعتقادات جوانان است

نقطه نفوذ دشمن، اعتقادات جوانان است
شهیری با بیان اینکه اعتقادات جوانان، نقطه نفوذ دشمن است، گفت: باید هوشیار بود، نکند از خودمان غافل شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهدای عملیات والفجر ۸ همزمان با ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی، عصر امروز در سالن ملائک شهرستان قرچک با حضور بسیجیان استان تهران برگزار شد.

سرگرد علی اصغر شهیری فرمانده سپاه ۱۵ خرداد در این برنامه با اشاره به ایام الله دهه فجر، گفت: جوانان باید چند شکر را بجا آورند، یکی اینکه عمرشان در انقلاب اسلامی رقم خورد و دیگر اینکه اگرچه دفاع مقدس را درک نکرده اند، اما امروز می توانند ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را گرامی بدارند و در کنار هم بنشینند.

وی افزود: امروز اگر بخواهیم تهدید‌ها را بشماریم، اکثراً سراغ تهیدات بیرونی مانند آسیب‌های اجتماعی، بدحجابی و مواد مخدر می‌روند، این در حالی است که نباید از تهدیدادت درونی غفلت ورزید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک ادامه داد: زمانی می‌توانیم نیروی موفقی در جامعه باشیم که ابتدا نگهبان خود باشیم و از خودسازی شروع کنیم چراکه جامعه الگو‌ها را می‌بیند و اگر الگو عیب داشته باشد در جامعه نمی‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به بیستم بهمن ماه سالروز عملیات والفجر ۸ ابراز کرد: موفقیت آن عملیات در این است که نیرو‌ها همه از خود شروع کردند، همه می‌دانیم که عبور از اروند حرکت معجزه گونه بود که اگر ایمان و یقین وجود نداشت شاید عبور از آن به راحتی میسر نمی‌شد.

شهیری در پایان با گرامیداشت شهدای والفجر ۸ با بیان اینکه امروز اعتقادات و باور‌های ما، نقطه نفوذ دشمن است، مطرح کرد: پاسداری از ایمان و ارزش‌ها کار را دوچندان می‌کند، باید هوشیار بود، نکند از خودمان غافل شویم.

یادآور می شود به فرموده مقام معظم رهبری ما عملیات والفجر هشت که باور نکردنی است را داشتیم، در حالی که ماهواره‌های آمریکایی برای عراق کار می‌کردند و اطلاعات به آن کشور می‌دادند، رزمندگان اسلام توانستند به منطقه‌ای رفته و آنجا را فتح کنند و کار شگفت آوری انجام دهند، در این عملیات با شناسایی گسترده و دقیق باعث غافلگیری دشمن شدیم.

اهدای گل و لوح و تجلیل از خانواده شهیدان سیری، خالق یاری، بوربور، نوری زاده، ملکی، دژرفتار، منشاد، منصوری و بختیاری، پخش کلیپ و مداحی از دیگر برنامه‌های این همایش بود./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات