۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۹۶۳۷۶
امام جمعه قرچک:

اقتدار امروز پلیس حاصل اتکا به معنویت است

اقتدار امروز پلیس حاصل اتکا به معنویت است
حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه پلیس در جمهوری اسلامی باید سرشار از معنویت باشد، افزود: اقتدار نیروی انتظامی با اتکا به معنویت حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی شرق استان تهران که در یگان ویژه امداد شرق این استان برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه امنیت و اهمیت آن در جامعه، اظهار کرد: نبود امنیت جامعه را دچار خفگی و هرج و مرج می‌کند، امنیت کنونی در جامعه حاصل حضور نیروی انتظامی مقتدر است.

وی با بیان اینکه پلیس در جمهوری اسلامی باید سرشار از معنویت باشد، افزود: اقتدار نیروی انتظامی با اتکا به معنویت حاصل شده است.

نماینده ولی فقیه در قرچک با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و کار کارکنان آن عبادی و مقدس است، افزود: باید قدردان زحمات این نیرو‌های فداکار باشیم، پلیس در عین قانونمند بودن، مظهر رحمت و مهربانی باشد.

وی تصریح کرد: دهه فجر امسال با ایام فاطمیه مقارن شده است و این در چهل سالگی انقلاب اسلامی برای ما یک فرصت است تا بهترین استفاده‌ها را از این دهه مبارک در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان ابراز داشت: مردم ما مردمی بی بدیل هستند و مسؤولان نظام باید برای خدمت به کشور و مردم بیش از پیش تلاش کنند.

گفتنی است در ابتدای این مراسم ائمه جمعه دشت ورامین و مسؤولان شهرستان‌های این حوزه از یگان‌های مستقر در میدان سان دیده و به تصاویر شهدا ادای احترام کردند./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات