۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۹۶۳۷۷
یکتا:

ولایت پذیری امام زمان را با تبعیت بدون چون و چرا از رهبر انقلاب تمرین کنیم

ولایت پذیری امام زمان را با تبعیت بدون چون و چرا از رهبر انقلاب تمرین کنیم
فرمانده قرارگاه امام رضا(ع) 40 سالگی را سال بعثت انقلاب دانست و گفت: باید ولایت پذیری از امام زمان(عج) را با پیروی کامل از رهبر انقلاب تمرین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین یکتا فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در پنجمین جلسه از سلسه نشست های سیاسی و بصیرتی که همزمان با 40 سالگی انقلاب به همت شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی ها هیچگاه مانند امروز به صورت صریح و آشکار دم از سرنگونی نظام اسلامی نمی زدند سؤال می شود که چرا 40 سالگی اینقدر مهم است که آمریکایی ها تمام توان خود را به کار گرفته اند.

وی افزود: 40 سالگی چه ویژگی دارد که همه بر ضد آن وارد عمل شده اند، آمریکایی ها خرج بسیاری کردند تا انقلاب را متوقف کنند و 40 سالگی انقلاب دیده نشود، 22 بهمن 57 و پیروزی های انقلاب برنامه ریزی های استکبار را  نابود کرد.

یکتا با بیان این که دشمنان منابع دینی را دقیقا مورد بررسی قرار دادند تا جلوی قیام های دینی را بگیرند، اظهار داشت: 22 بهمن 57 اتفاقی افتاد که تمام سرمایه گذاری های دشمن برهم ریخت و هرکاری کردند که سلطه را بازگردانند نتوانستند، 17 هزار جوان، زن و بچه و افراد خوب ایران را منافقان ترور کردند اما باز هم نتوانستند.

وی ادامه داد: همه دشمنان بسیج شدند و به میدان آمدند و جنگ تحمیلی را راه اندازی کردند اما باز هم نتوانستند به هدف خود برسند، در فتنه دیگر دشمن امید داشت تا امام فوت کنند و قضیه حل شود اما باز هم به هدف خود نرسیدند، دشمنان روی آقای منتظری و قائم مقام رهبری برنامه ریزی کرده بودند.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با بیان این که دشمن می بیند که انقلاب با وجود همه فشارها با سرعت و قدرت به پیش می رود، ابراز داشت: دشمنان ادعای نیل تا فرات می کردند اما الان با شکست های متعدد و مفتضحانه چه وضعیتی دارند؟

وی عنوان کرد: مقر فرماندهی دشمن بر هم ریخته است، رهبر معظم انقلاب از بالا چیزی را می بینند که حضرت امام می دیدند، دشمن از به واقعیت پیوستن پیش بینی های حضرت امام و رهبر معظم انقلاب متحیر مانده است.

یکتا خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب امسال فرمودند هر آنچه امام فرمودند واقع شد و هر آنچه که نشده به اذن الله به زودی واقع خواهد شد؛ روزی پشت دیوارهای بصره بودیم اما امروز پشت دیوارهای بیت المقدس قرار داریم.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمود به برجام امیدی نیست اما برای این که ملت ایران به ویژه جوانانی که از آمریکا اطلاعات کمی داشتند تجربه شود اجازه مذاکره دادند؛ وقتی آمریکا 120 هزار نیرو در عراق مستقر کرد عده ای در داخل دچار هراس شدند اما رهبر انقلاب فرمودند که مردم عراق اجازه نمی دهند آمریکا برای آن ها فرمانده نظامی بگذارد.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با بیان این که دشمن می داند که کار تمام است و به همین دلیل هرچه دارد رو می کند، گفت: دشمنان می دانند که کارشان تمام شده است، امروز مشکلاتی وجود دارد اما با قدرت به پیش می رویم.

وی افزود: آخرین تلاش جدی که دشمن انجام داد گرفتن روحیه جهاد و شهادت از امت اسلام با گوساله سامری داعش بود که انرژی جهادی جوانان اسلامی را گرفتند و آنان را رو به روی انقلاب قرار دادند و خشونت آن را تبلیغ کردند تا روند اسلام گرایی در غرب کمرنگ شود اما باز هم شکست خوردند و گفتمان انقلاب اسلامی باقی ماند.

یکتا با بیان این که 40 سالگی انقلاب اسلامی سال بعثت انقلاب است، اظهار داشت: دشمن تمام قد وارد کار شده و آتش ها را می ریزد، امروز آتش دشمن متمرکز بر جنگ اقتصادی است، رهبر انقلاب فرمودند با اجرای اقتصاد مقاومتی از کشور مراقبت کنید اما متأسفانه  عده ای منافق و نفوذی در کشور به گونه ای دیگر عمل می کنند.

وی ادامه داد: در کنار جنگ اقتصادی، جنگ سخت با تکفیری ها و مشکلات اجتماعی نیز به وجود آمد، این دوران هم مانند فتنه های گذشته دشمن علیه انقلاب به شرط مجاهدت می گذرد، وقتی انقلاب دستاوردهای بسیار زیادی داشته و دشمن را نابوده کرده چرا 40 سالگی انقلاب را جشن نگیریم و خوشحال نباشیم.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با بیان این که همه منافقان و نفوذی های داخلی و کفر بین الملل همکاری می کنند تا حرکت انقلاب متوقف شود، ابراز داشت: هدف دشمن این است که مانع شود تا انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) شود.

وی عنوان کرد: امروز دهه شصتی ها باید مسؤولیت ها و فرماندهی را بر عهده بگیرند و دهه هفتادی ها باید در رده ها میانی حضور داشته باشند و مشعل را در دست بگیرند، امروز باید به معنویت اوایل انقلاب اسلامی باز گردیم.

یکتا خاطرنشان کرد: قبلا تمام برنامه ها حول محور مساجد بود اما امروز بین جوانان و مساجد کمی فاصله ایجاد شده است، امروز افراد دغدغه مند و متدین باید ستاد ازدواج و رفع مشکلات مردم در پایگاه های بسیج و هیأت ها تشکیل دهند.

وی اضافه کرد: امروز باید غم و غصه مردم را بخوریم و برای رفع مشکلات تلاش کنیم، امروز وقتی دشمن فهمیده که کارش تمام است تمام نظامات جهان مانند محیط زیست، خانواده و سلامت بر هم ریخته است، از این رو هر روز یک معاهده ای را لغو می کنند.

فرمانده قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با بیان این که شهیدان ولایت پذیری از امام زمان(عج) را در تبعیت از امام راحل تمرین کردند، گفت: باید ولایت پذیری از امام زمان(عج) را با پیروی بدون چون و چرا از رهبر معظم انقلاب تمرین کنیم، انقلاب به 40 سالگی رسیده و مأموریت جوانان برای پیشبرد انقلاب آغاز شده است.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات