۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۶۳۹۰
کارشناس دینی:

یهود و نصارای امروز اسرائیل غاصب و آمریکا است

یهود و نصارای امروز اسرائیل غاصب و آمریکا است
حجت الاسلام ابوالقاسمی گفت: یهود و نصارای امروز همان اسرائیل غاصب و آمریکایی است که ما را به مخاطره می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی کارشناس دینی در مراسمی که شامگاه گذشته به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در هییت محبان الزهرا(س) برگزار شد، گفت: یهود و نصارای امروز همان اسرائیل غاصب و آمریکایی است که ما را به مخاطره می‌اندازد.

وی افزود: بنا بر آیات قرآن یهود و نصاری تا جایی کار خود را پیش می‌برند که به ظهور حضرت ولی عصر(عج) ختم می‌شود و این دو قوم اصلاً جایگاهی در میان بشریت نخواهد داشت؛ زمانی خواهد آمد که دین اسلام بر تمام ادیان عالم غلبه می‌کند و وقت آن، زمان ظهور حضرت است.

کارشناس دینی ابراز داشت: خداوند در قرآن از دین به نام شریعت و از مذهب به نام منهاج یاد کرده است و هر راهی غیر از دین حق به مقصد اعلی نمی‌رسد؛ دین مانند مرکب و مذهب مانند مسیر و جاده است، این دو یکی نیستند اما برای رسیدن به مقصد لازم هستند.

وی در ادامه بیان داشت: مردم در مدینه دین و مذهب داشتند اما مذهب آنها غلط بود و مسیر را اشتباه انتخاب کرده بودند؛ دین از سوی پیامبر و مذهب راهی است که به واسطه آن می‌توان پشت پیامبر حرکت کرد.

حجت الاسلام ابوالقاسمی اظهار داشت: نماز شب مانند زنحیر چرخ است کسی که سال‌هاست نماز می‌خواند اما حتی یک بار هم احتیاج به نماز شب را در خود احساس نکرده است باید راه خود را مرور کند زیرا ممکن است راهی که انتخاب کرده، راه اهل بیت نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسی که پشت سر اهل بیت حرکت می‌کند هر اندازه جلوتر می‌رود نیاز بیشتری به دین در خود احساس می‌کند؛ ایام فاطمیه مسیری است که در آن حضرت فاطمه دست ما را می‌گیرد و به سمت بچه های خود(ائمه هدی) می‌‌برد./۹۶۹/پ202/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات