۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۹۶۴۰۷
آیت الله نوری همدانی:

ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی در 22 بهمن حماسه ای بی نظیر می آفرینند

ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی در 22 بهمن حماسه ای بی نظیر می آفرینند
حضرت آیت الله نوری از ملت ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت و تأکید کرد: مردم با وجود مشکلات با قدم استوار در صحنه حضور پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی تصویری با گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س)، از ملت انقلابی ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه دعوت کرد.

وی با اشاره به وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب افزود: مردم مسلمان، مکتبی و مذهبی ایران از ابتدا به ندای امام راحل لبیک گفتند چرا که برای مردم ثابت است که انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مذهبی محسوب می شود.

این مرجع تقلید با بیان این که مردم جلوی گلوله ها سینه سپر کردند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند، اظهار داشت: مردم جان، خون و شهید دادند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند چون انقلاب را یک انقلاب اسلامی و دینی می دانند.

وی ادامه داد: امسال نیز مردم عزیز ایران مانند سال های قبل با بصیرت بالای خود به ندای حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا لبیک خواهند گفت و با قدم های استوار و شعارهای کوبنده با وجود این که از نظر معیشتی در مضیقه هستند به میدان خواهند آمد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مردم ایران با قدم های استوار در راهپیمایی 22 بهمن گام برخواهند داشت، ابراز کرد: ملت ایران دشمن را بهتر شناخته اند و در برابر دشمن با استقامت کامل ایستاده اند، از این رو راهپیمایی 22 بهمن پرشور تر و پر خروش تر از سال های گذشته انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: بنده به عنوان سرباز امام عصر(عج) پا به پای مردم در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت خواهم کرد تا دشمن بداند که انقلاب به راه خود با قدرت ادامه می دهد و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و بصیر ایران امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام خواهند کوبید، ملت ایران با عقیده، آرمان، شور و خروش بیش از گذشته در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
محمد قمین
ارسال نظرات