۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۹۶۴۳۰
قائم مقام مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان:

نعمت ولایت فقیه از بهترین عنایات الهی است

نعمت ولایت فقیه از بهترین عنایات الهی است
حجت الاسلام کلاته گفت: یکی از بهترین عنایات الهی بر ما نعمت ولایت فقیه است که با نگاه‌های استراتژیک، راهبردی و آینده نگرانه قله‌ها را می‌بینند.

حجت الاسلام علی کلاته قائم مقام موسسه تخصصی خطابه امیر بیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره وظایف مبلغان، گفت: یکی از بهترین عنایات الهی بر ما نعمت ولایت فقیه است که با نگاه‌های استراتژیک، راهبردی و آینده نگرانه قله‌ها را می‌بینند و ما را راهنمایی می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی فکر می‌کنند امروزه تبلیغ دین و انقلاب کارایی ندارد؛ مقام معظم رهبری می‌فرمایند من با تمام تبلیغات مدرن دنیا آشنا هستم و همه را می‌شناسم اما جای این نوع از تبلیغ که یک طلبه و یا روحانی در مجلسی برای سایر طلاب تبلیغ و سخنرانی کند، خالی است.

قائم مقام موسسه تخصصی خطابه امیر بیان ابراز داشت: فرمایش مقام معظم رهبری را باور کنیم که چهل سالگی انقلاب معنا ندارد، امروز ما باید برای پنجاه سالگی انقلاب برنامه ریزی کنیم و به دنبال راهبردهای دهه ۵۰ و ۶۰ باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: اگر نگاه ما از بالا باشد قطعاً آنچه لازم است را خواهیم دید؛ مقام معظم رهبری می‌فرمایند من از همه چیز حتی ریزترین و جزئی ترین مسائل و مشکلات خبر دارم اما در عین حال این را نیز می‌دانم زمانی بر ما گذشت که هیچ چیزی نداشتیم و امروز دستاوردهای زیادی کسب کرده‌‌ایم.

حجت الاسلام کلاته اظهار داشت: مقام معظم رهبری با وجود آگاهی به تمام مشکلات معتقد است انقلاب در قطار خود به سرعت در حال حرکت است؛ نگاه ایشان باید در تمام مبلغان، ایجاد شود و بعد با این زمینه در فضاهایی از جمله هیأت، مسجد، دانشجویی، کارگاه، کمپ، زندان و... با اقشار مختلفی از مخاطبین ارتباط برقرار کنیم و نگاه مقام ولایت فقیه را به آنها نیز منتقل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مبلغ باید باور کنیم این کشور، کشور حضرت امیرالمومنین(ع) و امام زمان(عج) است و پرچم انقلاب اسلامی باید به دست حضرت حجت(عج) برسد؛ ما تلاش خود را در امر تبلیغ می‌کنیم و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری قدم برمی‌داریم./۹۶۹/‌ت302/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات