۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۵۹۶۴۹۷
امام جمعه اهل تسنن ریگان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اتحاد شیعه و سنی است

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اتحاد شیعه و سنی است
ملازهی با اشاره به این که راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد شیعه و سنی را می‌رساند، گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن اتحاد بین شیعه و سنی هستند.
مولوی محمد اسلام ملازهی امام جمعه اهل تسنن ریگان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با ۲۲ بهمن، گفت: ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) با حرکت انقلابی خود توانست دشمنان را از کشور خارج کند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول بزرگ در دنیا است که به همه مردم جهان بیان کرد برای از بین بردن دشمن فقط اراده و اتحاد لازم است که مردم ایران به کمک رهبری توانستند دشمنان را از کشور خارج و فقه اسلامی را در کشور ایجاد کنند.

 ملازهی با اشاره به این که حرکت مردم ایران در روز ۲۲ بهمن یک حرکت انقلابی و جهانی است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با اتحاد و همبستگی توانستند اسلام را در کشور ایجاد کنند و حکومت پهلوی را از بین ببرند.

وی اظهار داشت: وحدت و همبستگی سبب سقوط نظام شاهنشاهی بود و اگر مردم جهان اتحاد و همبستگی را در کشور ایجاد کنند می‌توانند دشمنان داخلی و خارجی را از منطقه خاورمیانه بیرون کنند.

امام جمعه اهل تسنن ریگان با بیان این که ظلم و ستم قبل از انقلاب در کشور بیداد می‌کرد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) زمانی که فساد و از بین رفتن سرمایه کشور را می‌دید، با حرکت انقلابی و جهادی علیه شاه قیام کرد که امروز به لطف خدا جشن چهل سالگی انقلاب در کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شیعه و سنی نمی‌شناسد و برهمه لازم است که در این حرکت بزرگ شرکت کنند.

ملازهی با اشاره به این که راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد شیعه و سنی را می‌رساند، بیان داشت: دشمنان به دنبال از بین بردن اتحاد بین شیعه و سنی هستند که مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد خود را به دشمنان نشان می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به صحبت‌های رهبری در رابطه با وحدت و همبستگی بین شیعه و سنی، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی را به دهان دشمنان می‌زنند و به تمام دشمنان بیان می‌کنند که شیعه و سنی اتحاد دارند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات