۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۹۶۴۹۹
امام جمعه رفسنجان:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد قدرت ملت ایران است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد قدرت ملت ایران است
حجت الاسلام رمضانی با بیان این که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد قدرت ملت ایران است، گفت: اتحاد و همبستگی مهم‌ترین پیام ۲۲ بهمن به مردم جهان است.
حجت الاسلام عباس رمضانی امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با راهپیمایی ۲۲، گفت: اتحاد و همبستگی مهم‌ترین پیام ۲۲ بهمن به مردم جهان است.
 
وی افزود: ۲۲ بهمن امسال نسبت به دیگر راهپیمایی‌های کشور از حساسیت بالایی برخورد دار بوده، زیرا دشمن مردم ایران را تهدید کرده بود که مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید.
 
حجت الاسلام رمضانی با بیان این که مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار کشور را به تمام جهانیان نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: وظیفه شرعی و دینی هر مسلمانی بوده که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان اظهار داشت: لبیک به رهبری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عملی می‌شود و فردی که در کشور خود را مدیون رهبری و نظام می‌بیند باید در این راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند.
 
وی با توجه به این که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند، ابراز داشت: دشمنان هزینه‌هایی زیادی در رابطه با کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی امسال کرده اند که مردم ایران با بصیرت، فریب نقشه‌های دشمنان را نمی‌خورند.
 
امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: افرادی که به سبب مشکلات اقتصادی جامعه در راهپیمایی های کشور شرکت نمی‌کنند، استباه کرده زیرا همه مردم باید بدانند مشکلات اقتصادی به سبب ضعف مدیریت بعضی از مسؤولان در کشور ایجاد شده است.
 
حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که دین اسلام دینی کامل بوده، بیان داشت: متاسفانه بعضی از مسؤولان با بی برنامه بودن و داشتن ذهنیت غربی، نمی‌توانند کار‌های خود را به خوبی در کشور انجام دهند و هر جایی که خراب کاری را انجام می‌دهند به پای انقلاب می‌نویسند.
 
وی در پایان با بیان این که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد قدرت ملت ایران است، گفت: مردم ایران به تجربه ثابت کرده اند که در هر زمانی، پشت انقلاب خود هستند و به راحتی فریب دشمنان داخلی و خارجی را نمی خورند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات