۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۵۹۶۵۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

عظمت و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود

عظمت و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود
امام جمعه بجنورد با اشاره به تهاجم فکری و فرهنگی دشمنان، گفت: باید عظمت و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار با طلاب حوزه علمیه استان، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در دهه فجر قلب تاریکی‌ها شکافته شد و نوری از دل تاریکی تلألؤ کرد و دنیا را منور کرد.

وی افزود: ملت ما روزهای بسیار مهمی در ایام دهه فجر به خود دید و آمدن امام موجب خشنودی ملت شد؛ ازاین‌رو همه ایمان داشتند که وجود امام مبارک و خیر مقدم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این‌که دهه فجر هر روزش یوم‌الله است، خاطرنشان کرد: در دهه فجر زنجیره ستمگران از بین رفت و دنباله آن‌ها قیچی شد؛ به همین دلیل باید نعمت پیروزی انقلاب را شکر کرد.

وی در ادامه افزود: دهه فجر و انقلاب ما را به غدیر نزدیک می‌کند؛ چون در غدیر ولایت امیرالمؤمنین (ع) تجلی کرد و در دهه فجر ولایت فقیه تجلی یافت.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: در چهل سال پیش قدرت ولایت فقیه در سرزمین اسلامی ایران ظهور کرد و عظمت مرجعیت و ولایت خود را نشان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به متولیان فرهنگی جامعه، تصریح کرد: برای مردم عظمت‌های انقلاب و دستاوردهای آن را بیان کنید تا نسل جدید با اهداف و دستاوردهای انقلاب بیشتر آشنا شوند و از مسیر انقلاب منحرف نشوند.

وی اضافه کرد: نسل جوان امروزی با تهاجم‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی روبروست؛ به همین دلیل لازم است عظمت و دستاوردهای انقلاب برای این نسل تبیین شود تا در مسیر انقلاب ثابت‌قدم بمانند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: قبل از انقلاب شرک به خدا در رژیم ستم‌شاهی موج می‌زد و همواره در نامه‌نگاری‌های اداری بر سربرگ می‌نوشتند: «خدا، شاه، میهن» اما انقلاب ما را موحد کرد، توحید و تقوا تجلی یافت و ما را از ظلمات به روشنایی رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد: با پیروزی انقلاب کار تمام نشده است بلکه باید به تمدن اسلامی برسیم، ازاین‌رو باید همه در این راستا فکر و تلاش و برنامه‌ریزی کنند تا دین اسلام و پیام انقلاب اسلامی به تمام دنیا مخابره شده و مردم دنیا به اسلام ناب محمدی دعوت شوند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات