۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۹۶۵۷۱
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شرایط کنونی کشور نتیجه نگاه مسؤولان به غرب است

شرایط کنونی کشور نتیجه نگاه مسؤولان به غرب است
ضرغامی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور نتیجه دلبستگی و نگاه مسؤولان به غرب است، گفت: بقا و حیات انقلاب بسته به وجود رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای عالی فضای مجازی امروز در جمع نخبگان سیاسی در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در ماه های اخیر دشمنان با راه انداختن جنگ روانی و اقتصادی بسیار تلاش کردند که به مردم القا کنند جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید.

وی افزود: امروز مردم انقلابی ایران با بصیرت و آگاهی که دارند می دانند که هرگز انقلاب اسلامی را فدای خواسته های دشمنان نخواهند کرد.

ضرغامی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی، ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس فرماندهان و رزمندگان از جنس مردم بودند برای همین ایران توانست در آن چنگ به پیروزی دست یابد، امروز کسانی که می خواهند مردم را از نظام جدا کنند باید بدانند که به هدف خود دست نخواهند یافت چرا که نظام و انقلاب از آن مردم است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برآمده از مردم است و کسی نمی تواند انقلاب را مصادره کند، اظهار داشت: مردم ایران هرگز انقلاب اسلامی را کنار نمی گذارند چون انقلاب از آن مردم است.

عضو شورای عالی فضای مجازی در ادامه بیان داشت: ملتی که به خداوند اتکا دارد می تواند در برابر هزاران تن از نیروی های دشمن پیروز شود و این وعده الهی است که می فرماید: هر یک نفر مجاهد فی سبیل الله می تواند در برابر تعداد کثیری از دشمنان بایستد و مبارزه کند، این مهم زمانی محقق می شود که ملت تابع ولی امر خویش باشند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی با انتشار برخی سوژه های فاسد و کذب درصدد تحقیر کردن ملت ایران هستند، گفت: مقابله با شبهه افکنی و اخبار کذب دشمنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از مهمترین وظایف مومنان محسوب می شود.

ضرغامی با اشاره به اینکه گاو شیرده نامیدن عربستان یک تحقیر به تمام معنا بود که از سوی رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت، عنوان کرد: امروز مردم یمن با دست خالی امنیت عربستان را به مخاطره انداخته است. عمده موشک های یمن را جوانان یمنی می سازند. ایستادگی و مقاومت مردم یمن سبب شد ذلت دشمنان آنان شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اقتدار جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز این انقلاب اسلامی است که نتیجه معادلات منطقه را تعیین می کند و در تصمیم گیری های منطقه ای نظر نهایی را صادر می کند. در اقتدار کشور همین بس که ایران بدون شلیک یک گلوله توانست قائله کردستان را جمع کند.

عضو شورای عالی فضای مجازی بیان داشت: در دوران طاغوت پادشاه ملعون به هیچ عنوان از خود اختیار نداشت و دیگران برای کشور تصمیم می گرفتند حال امروز این نیم پهلوان آمده و پدر ملعون خود را پادشاهی مقتدر معرفی می کند تا مردم را فریب دهد بله آنان مقتدر بودند اما در زمینه کشت و کشتار مردم بی دفاع ایران نه در مقابل زیاده خواهی های دشمنان و دست درازی آنان به منابع کشور.

وی وابستگی و نگاه به غرب را مهمترین دلیل به وجود آمدن شرایط کنونی کشور دانست و گفت: بی توجهی به عزت ملت بدترین عملی است که یک مسؤول می تواند نسبت به مردم داشته باشد است. امروز این قدرت و هیمنه رهبری و اصل ولایت فقیه که میراث امام راحل است سبب شده کشور استوار باقی بماند در غیر این صورت اگر یک لحظه ولی فقیه نگاه خود را از اداره کشور بردارند و دشمن بداند که رهبری نمی خواهند به امور کشور رسیدگی کنند دو ساعته کشور را نابود خواهند کرد بنابراین تبعیت از مقام عظمای ولایت ضامن بقای انقلاب و کشور است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات