۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۵۹۶۶۱۶
جانشین فرمانده کل سپاه:

مدیریت جهادی جایگزین سوء مدیریت ها شود، مشکلات حل می شود

مدیریت جهادی جایگزین سوء مدیریت ها شود، مشکلات حل می شود
سردار سلامی گفت: اگر مدیریت جهادی جایگزین مدیریت ناقص شود و سوءمدیریت ها رفع شود هیچ مشکلی در مملکت وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات والفجر 8 و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بیمارستان محلاتی تبریز، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ ترین ارمغان الهی به جامعه اسلامی ایران بود.

وی آزادی از اسارت طاغوت، استقلال و قدرت عمل را از برکات انقلاب دانست و افزود: امام خمینی(ره) درجه آزادی ملت را کامل کرد و این آزادی، عزت و استقلال در دوران رهبری انقلاب کامل شد، به عبارتی ملت ایران ثابت کرد که اسلام زیباترین شکل اداره عالم را ارایه می ‌دهد.

سردار سلامی با بیان این‌که دستاورهای انقلاب اسلامی را می توان در استقلال در اندیشه، به حاکمیت رسیدن اسلام، بیرون راندن قدرت‌های استعمارگر و آزاد شدن ملت از یوغ مستکبران خلاصه کرد، گفت: ملت ایران در طول چهل سال گذشته به جهانیان ثابت کرد که می ‌توان به استقلال و پیشرفت رسید، بدون این‌که به قدرت های بزرگ تکیه کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر این‌که تحریم‌ها، تهدیدها، ترورها، جنگ تحمیلی، فتنه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن هیچ اثری در مسیر باعزت و اقتدار انقلاب اسلای ایران نداشته است، افزود: دشمنان می‌گویند شما پیشرفت نکنید، هر چه بخواهید به شما می‎دهیم تا با این کار ما را بی صلاحیت، بی‌هویت و نیازمند نگه دارند.

سردار سلامی با تأکید بر این‌که نبرد با جبهه کفر سخت، اما با ایمان و اراده آهنین ممکن است، تصریح کرد: تجربه گذشته ثابت کرده کرده هرگاه به توان داخلی ایمان داشته ایم، پیروز عرصه مقابله با دشمنان بوده ایم، مشکلات امروز کشور بسیار کوچک‌ تر از آن است که مردم ایران را بی اراده در برابر دشمن بکند.

وی با تأکید بر این‌که بخش مهمی از مشکلات کشور به تحریم ها ربطی ندارد، افزود: در این شرایط اگر مدیریت جهادی جایگزین مدیریت ناقص شود و سوءمدیریت ها رفع شود هیچ مشکلی در مملکت وجود نخواهد داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اگر آمریکا برای برخی کشورها شرایطی را فراهم می ‎کند در مقابل قدرت تفکر را از آن جامعه می گیرد، اظهار داشت: انقلاب سال 57 ملت ایران، تولد اسلام بود و این همان تفسیر آیت‌الکرسی در قرآن مجید است./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات