۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۹۶۶۵۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد مطرح کرد؛

نقش مساجد در خنثی کردن توطئه های دشمن

نقش مساجد در خنثی کردن توطئه های دشمن
کارشناس دینی با اینکه برای ایفای بهتر نقش مساجد، باید اعتلای فکری در عناصر مسجدی شکل گیرد، گفت: دشمن درصدد القای ناکارآمدی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک امشب در دیدار ائمه جماعات و جمعی از روحانیان این شهرستان ضمن تسلیت ایام عزای شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از همکاری همه ائمه جماعات برای تعامل بیشتر بسیج و مساجد قدردانی کرد و گفت: امروز دلسوزترین قشر این انقلاب، قشر روحانیت است.

وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح ۳۰ شب ۳۰ مسجد در این شهرستان، جلسات هم افزایی بسیج در مساجد را آغاز یک کار بزرگ خواند و افزود: هدف عناصر و ارکان مسجد از هم افزایی و هفکری، کارایی بیشتر مساجد در جامعه است.

این مقام مسؤول رسالت پاسداری از انقلاب را به گردن روحانیت، بسیجیان و دیگر نیرو‌های انقلابی دانست و ابراز داشت: هر جا این بسیج و طلاب همدیگر را پشتیبانی کردند، توانسته ایم دست به کار‌های بزرگ بزنیم.

مسجد، هدف اول دشمن است
وی تصریح کرد: دشمن درصدد آن است تا مکانی را که حافظان انقلاب در آن پرورش می‌یابند، بزند که آن مکان جایی نیست جز مسجد. مسجد امروز هدف اول دشمن است، حوزه، بسیج و خانواده به عنوان تربیت کنندگان راه شهدا از دیگر اهداف دشمن است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج قرچک از مسجد به عنوان سنگر اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: اگر بخواهیم به تمدن اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری برسیم باید به عناصر تأثیرگذار جامعه توجه بیشتری داشته باشیم چرا که متأسفانه امروز عناصری که کار ما را تضعیف می‌کنند در ریل قرار گرفته اند.

وی اذعان کرد: برای رسیدن به تمدن اسلامی باید از محلات کوچک جامعه شروع کرد، بسیج قرچک برنامه ریزی دارد تا ۱۰ محله را در طرح مساجد و محلات اسلامی بیاورد.

حجت الاسلام عبدالله پور در پایان با اظهار اینکه برای ایفای بهتر نقش مساجد، باید اعتلای فکری در عناصر مسجدی شکل گیرد، بیان کرد: امروز دشمن درصدد القای ناکارآمدی نظام اسلامی به جهان است./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات