۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۹۶۶۵۷
مدیر مدرسه علمیه فیلسوف الدوله مطرح کرد؛

رابطه بی بندوباری و غارت بیت المال

رابطه بی بندوباری و غارت بیت المال
حجت الاسلام حسینی گفت: هر جایی که بی بند و باری، بی حجابی، هوا و هوس‌ها رواج پیدا کرد حتماً دستی از پشت سر بیت المال را غارت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید میر هاشم حسینی مدیر مدرسه علمیه فیلسوف الدوله در مراسمی که امروز در بیت آیت الله صدیقی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: مراد از مودت فقط محبت نیست.

وی افزود: "... الاالموده فی القربی"، اشاره به مسیر محبت به اهل بیت(ع) و اطاعت از ایشان دارد؛ برخی در این دنیا زندگی و عمر خود را تنها صرف خوراک و پوشاک و مسکن می‌کنند و اصلا کاری با دین و ولایت ندارند.

مدیر مدرسه علمیه فیلسوف الدوله درباره امانتداری، اظهار داشت: مسؤولیتی که در کار و شغل قبول می‌کنیم، همسر، فرزند، خانه، خانواده و... همگی به نوعی در اختیار ما به عنوان امانت قرار داده شده است و ما در قبال آنها مسوول هستیم.

وی در ادامه بیان داشت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند در هر زمان و هر جایی اگر کسی بخواهد انقلابی را با پرچم مکتب اهل بیت(ع) بلندآوازه کند چند دسته افراد هستند که قصد زمین‌گیر کردن آن را دارند.

حجت الاسلام حسینی ابراز داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) با قیام و حرکت خود در مسیر ولایت و ولایتمداری حجت را بر تمام اهل زمین تمام کرد تا اگر کسی قصد کرد پرچم اهل بیت(ع) را برافراشته کند ادعای تنهایی و بی یاور بودن نداشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: افرادی که از تمکن مالی و یا مقامی برخوردار هستند دو دسته‌اند؛ دسته‌ای نعمات الهی و مقام را از فضل خداوند می‌بینند و خود را واسطه خیر رساندن به مستضعفین می‌دانند اما دسته دیگر وقتی به اوج می‌رسند مانند قارون، مال و ثروت را نتیجه تلاش، مغز اقتصادی و مدیریت علمی خود می‌دانند.

مدیر مدرسه علمیه فیلسوف الدوله ابراز داشت: کسی که می‌خواهد محب حضرت فاطمه زهرا(س) باشد و به فرمایش این بانوی بزرگوار خیر دنیا و آخرت نصیب او شود باید اُنس با قرآن داشته باشد؛ انسانیت و تمام بشریت مدیون حضرت فاطمه زهرا(س) است زیرا دشمنان می‌خواستند اثری از انسانیت باقی نماند.

وی افزود: بنابر فرمایش رسول اکرم(ص) افرادی هستند که قصد زمین‌‌گیر کردن پرچم اهل بیت(ع) را دارند، از خصوصیات این افراد بی بند و باری، حرص زیاد و بخل است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: هر جایی که بی بند وباری، بی حجابی، هوا و هوس‌ها رواج پیدا کرد حتماً دستی از پشت سر بیت المال را غارت می‌کند؛ هر جا حیا و دیانت از میان نوجوانان ما می‌رود آنجا بیت المال در حال غارت شدن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دسته دیگری که قصد نابودی مکتب اهل بیت(ع) را دارند یهودی‌هایی هستند که اصل مبارزه آنها مبارزه فرهنگی با پرچم اهل بیت(ع) است که امروز مصادیق آن را از طریق ماهواره و فضای مجازی شاهد هستیم که چطور نوجوانان و جوانان ما را از راه راست به بیراهه می‌کشانند./۹۶۹/پ310/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات