۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۹۶۶۸۰
مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه رضویه بیرجند:

نخستین همایش آموزشی و پاسخ به شبهات فاطمیه در بیرجند برگزار شد

نخستین همایش آموزشی و پاسخ به شبهات فاطمیه در بیرجند برگزار شد
مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه رضویه بیرجند گفت: نخستین همایش آموزشی و پاسخ به شبهات فاطمیه در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار شد.

ابوالفضل محمودی، مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: نخستین همایش آموزشی و پاسخ به شبهات فاطمیه در بیرجند با حضور سه نفر از اساتید حجج اسلام یزدانی و فوادی و همچنین استاد صانعی برگزار شد.

وی گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت بصیرت افزایی در تمام زمینه‌ها، واحد پژوهش مدرسه علمیه رضویه بیرجند سلسله نشست‌های علمی با دو موضوع بصیرت افزایی و سبک زندگی فاطمی مانند نکات تبلیغی خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) و نکات تبلیغی تسبیحات حضرت زهرا(س) برای عموم طلاب شهرستان بیرجند برگزار کرده است.

مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه بیرجند افزود: همچنین برخی از موضوعات اعتقادی مانند اسناد شهادت حضرت زهرا(س) در کتب اهل سنت و جریان شناسی نفاق بیان شد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: اصل برگزاری این جلسات برای طلاب سطوح پایین حوزه موجب ایجاد انگیزه و افزایش انگیزه برای مطالعه بیشتر پیرامون مباحث اعتقادی می‌شود و می‌توانند با مشاوره حضوری از اساتید ارجمند استفاده کامل را برای روش تحصیل دروس حوزه داشته باشند که بسیار موفقیت آمیز بوده است.

وی ادامه داد: آمادگی بیشتر در برابر شبهات و پاسخگویی به موقع به شبهات، آشنایی اجمالی با برخی از شبهات فاطمیه(س) و نحوه صحبت و برخورد با دوستان و برادران اهل سنت و تفاوت ماهیت اهل سنت با وهابیت از اهداف این همایش بوده است.

مسؤول پژوهشی مدرسه علمیه رضویه بیرجند خاطرنشان کرد: امیدواریم در مناسبت های مختلف دیگر نیز با توجه به اهمیت داشتن اینگونه موضوعات تکرار خواهد شد و طلاب خراسان جنوبی بیشتر از همیشه آمادگی در مباحث را خواهند داشت./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات