۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۹۶۶۸۶
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی شد؛

بیش از چهل عنوان کتاب جدید انتشارات آستان قدس رضوی با موضوع انقلاب اسلامی

بیش از چهل عنوان کتاب جدید انتشارات آستان قدس رضوی با موضوع انقلاب اسلامی
با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، سردار یعقوب علی نظری و شهردار مشهد بیش از چهل عنوان کتاب جدید انتشارات آستان قدس رضوی رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی به‌نشر، سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: اقدامات فرهنگی آستان قدس رضوی در راستای معرفت افزایی به جوانان و زائران بارگاه منور حضرت رضا (ع) است.
وی با اشاره به اینکه امروز بیش از ۴۰ عنوان کتاب با موضوع انقلاب، دفاع مقدس و حضرت زهرا (س) که توسط انتشارات به‌نشر برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و عموم منتشر شده بود، رونمایی شد، بیان کرد: در مسیر خدمت به زائران و مجاوران امام رضا (ع) و در مسیر توسعه فرهنگی کار‌های بسیار زیادی انجام شده، هرچند که هنوز کم است و باید تلاشمان مضاعف شود.
رئیسی ادامه داد: پروژه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی در کنار اقدامات دیگر نهاد‌ها مانند شهرداری، سپاه و تربیت بدنی گامی کوچک در راستای رفع محرومیت‌ها خواهد بود و امیدواریم بتواند رفاه هرچه بیشتر مردم را به دنبال داشته باشد.
وی افزود: اولویت آستان قدس رضوی خدمت رسانی به مردم مشهد و خراسان است و خوشخبتانه طی سال‌های اخیر اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام شده است.
براساس این گزارش در این مراسم بیش از ۴۰ عنوان کتاب شامل مجموعه ۲۲ جلدی مستندنگاری «یک روایت معتبر»، رمان‌های «بیداری»، «رویای آق تاریم»، «دشت یاغی ها»، «آدم‌های غلط»، «خلوت مدیر»، «تیغ و تاج»، «رانت، فرهنگ سیاسی تبعی و اقتدارگرایی در ایران (۱۳۵۶-۱۳۳۲)»و «آژان برازنده» در بخش کتاب‌های بخش عمومی و بزرگسال و مجموعه ۱۲ جلدی «در هوای انقلاب»، کتاب «بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران: امام خمینی (ره)»، مجموعه شعر «عطر خنده امام»، مجموعه ۱۲ جلدی «شاه فراری شده»، مجموعه شعر «روح سبز ما، بهار ما، سلام»، مجموعه شعر «خبر ناگهان پخش شد»، مجموعه شعر «تاج شاه و کلاه» و مجموعه چهار جلدی «قصه‌های امام خمینی (ره) و بچه ها» در بخش کودک و نوجوان و در قالب «کتاب‌های پروانه» رونمایی شد.
در این مراسم همچنین از فاز دوم باغ اردوگاه فرهنگی امام رضا (ع)، مجموعه ورزشی مهدی آباد در حاشیه شهر مشهد، عملیات توسعه فضای ورزشی شهید رجایی، مدرسه ۱۲ کلاسه امام رضا (ع) در سرخس، کتابخانه گناباد و کارگاه آموزشی چهل چراغ در استان‌های بوشهر و اهواز به صورت ویدئو کنفرانس نیز بهره برداری شد.
علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات