۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۹۶۷۰۴
امام جمعه کرمان:

۲۲ بهمن نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است

۲۲ بهمن نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است
حجت الاسلام والمسین علیدادی گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌توانند نقش اساسی در از بین بردن نقشه‌های دشمنان داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز ظهر در خطبه های نماز جمعه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، گفت: خداوند اعمال و کردار انسان را در دنیا می‌بیند و در روز قیامت مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که یاد خدا سبب آرامش دل می‌شود، بیان داشت: مردم در دنیا مراقب اعمال خود باشند، زیرا روز قیامت انسان‌ها اعمال خود را می‌بینند.
 
وی خاطرنشان کرد: حفاظت از دستاورد‌های انقلاب را مردم در طول چهل سال به خوبی انجام داده اند و توانستند نقشه‌های شوم دشمنان را با بصیرت از بین ببرند.
 
امام جمعه کرمان با توجه به این که سپاه و ارتش دو نیروی قدرتمند در جهان هستند، بیان داشت: سپاه و ارتش دو نعمت بزرگی بوده که در طول چهل سال انقلاب اسلامی توانستند از مرز‌های اسلامی دفاع کنند.
 
وی اظهار داشت: پیشرفت موشک‌های سپاه یکی از بزرگ‌ترین دستاور‌دهای انقلاب اسلامی شمرده می‌شود که کشور ایران توانسته با رهبری شجاع در مقابل ترفند‌های دشمنان قسم خورده ایران، ایستادگی کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که حضرت زهرا الگویی برای تمام جهانیان محسوب می‌شود، ادامه داد: مردم زمانی می‌توانند زندگی با عزتی داشته باشند که اهل بیت را در زندگی الگو قرار بدهند و زندگی خود را با زندگی ایشان مانوس کنند.
 
استاد حوزه علمیه کرمان خاطرنشان کرد: دفاع از ولایت و آگاهی دادن مردم دو نقش اساسی حضرت زهرا (س) بوده که مردم مسلمان سعی کنند زندگی حضرت زهرا و امام علی را الگوی خود قرار بدهند.
 
وی با توجه به این که حضرت زهرا جان خود را فدای ولایت کرد، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ نشان دهنده اقتدار مردم ایران است که توانستند با بصیرت و رهبری امام خمینی (ره) دشمنان را از کشور خارج کنند.
 
امام جمعه کرمان اظهار داشت: ۲۲ بهمن نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌توانند نقش اساسی در از بین بردن نقشه‌های دشمنان داشته باشند.
 
حجت الاسلام والمسین علیدادی با بیان این که ۲۲ بهمن نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: نفوذ ایران در کشور‌های منطقه و شکسته شدن نقشه‌های دشمنان در چهل سال، از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
 
وی خاطرنشان کرد: مسؤولان جواب اروپایی‌ها را بدهند که در هر زمان شرط و حرف‌هایی را به کشور و مردم ایران می‌زنند، زیرا کشور‌های اروپایی همچون آمریکایی‌ها قابل اعتماد نبوده و باید جواب محکمی را به مسؤولان اروپایی بدهیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان با اشاره به این که قدرت ایران در منطقه برای همه مردم جهان ثابت شده است، گفت: کشور‌های اروپایی و آمریکایی از انقلاب اسلامی ایران می‌ترسند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات