۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۹۶۷۲۰

نماینده آیت الله سیستانی خواستار اصلاح نظام آموزشی عراق شد

نماینده آیت الله سیستانی خواستار اصلاح نظام آموزشی عراق شد
نماینده حضرت آیت الله سیستانی بیان کرد که اگر نظام آموزشی عراق اصلاح نشود در آینده شاهد آثار منفی تربیت ناصحیح دانش آموزان در جامعه خواهیم بود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در صحن مطهر امام حسین (علیه السلام) برگزار شد، خواستار اصلاح برنامه آموزشی عراق شد و بیان داشت: مسؤولان کشور باید نظام آموزشی کشور را اصلاح کنند در غیر این صورت با نسلی مواجه می شویم که هیچ گونه علاقه ای به کشورشان ندارند و معنا و مفهوم عشق به وطن را نمی دانند.

وی افزود: خانواده ها باید باید مراقب فرزندان خود در مدرسه باشند و این مراقبت فقط به مسائل علمی خلاصه نمی شود بلکه امور مهمی نظیر تربیت نیز حائز اهمیت است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: فرزندان باید در مدرسه و دانشگاه ها، آموزش و پرورش یابند و با تربیت صحیح آشنا شوند. همه شرایط باید برای معلمان فراهم شود تا بتواند به نحو احسن به وظایف خود عمل کند زیرا کم کاری در امر آموزش و پرورش دانش آموز بر جامعه اثر منفی خواهد گذاشت./994/ب902/ف

ارسال نظرات